Biedronka doceniona Srebrnymi Spinaczami

29 stycznia 2021

Dotyczy firmy: Jeronimo Martins Polska,

 Sieć Biedronka otrzymała dwie srebrne statuetki w kategorii COVID-19 PR Response oraz Media Relations. Złote Spinacze to nagrody za prowadzenie skutecznej, kreatywnej i profesjonalnej komunikacji. W tym roku sieć Biedronka została doceniona podwójnie dwoma srebrnymi statuetkami.

Za tymi liczbami stoją historie ludzi, do których Biedronka dotarła ze wsparciem w ubiegłym roku. Jest nam niezmiernie miło, że jury konkursu Złote Spinacze doceniło naszą natychmiastową odpowiedź na nową rzeczywistość, z którą przyszło nam się zmierzyć. Podjęte przez nas działania pozwoliły nam pozostać blisko naszych klientów, pracowników, partnerów biznesowych, mimo konieczności zachowania dystansu społecznego – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka.

źródło: mat. pras.