Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W 22. raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się pięć projektów realizowanych przez Energę SA. Spółka została doceniona za zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.
W marcu odbyła się siódma edycja Niebieskiej Fali. Impreza, której ideą przewodnią jest „biegam, rozumiem, pomagam”, skupia się na propagowaniu aktywności fizycznej oraz budowaniu świadomości społecznej na temat spektrum autyzmu. Amica po raz kolejny włączyła się do akcji.
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej wraz z Ministerstwem Finansów organizują webinarium poświęcone projektowi ustawy, mającej na celu wdrożenie dyrektywy CSRD do polskiego porządku prawnego.
Eksperci ze Stena Recycling i Fundacji Zaczytani.org przygotowali wspólny projekt skierowany do uczniów szkół podstawowych. Inicjatywa ma na celu zmniejszenie negatywnego wpływu na klimat poprzez zmianę codziennych nawyków.
Kurs Stena Recycling pozwala na zdobycie i uporządkowanie wiedzy z zakresu GOZ oraz zrównoważonego rozwoju. Daje możliwość poszerzenia działań o te zamykające obieg oraz pomaga zrozumieć kierunek wchodzących w życie przepisów EU związanych z cyrkularnością.
W miniony weekend, w dniach 13-14 kwietnia odbył się kolejny zjazd programu ambasadorskiego FOB – Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Studenci i studentki z całej Polski spotkali się w siedzibie EY Academy of Business, aby poruszyć kwestie raportowania ładu korporacyjnego, biorąc na tapet literkę G z ESG.
Podczas konferencji “Targi Idei ESG” uroczyście powitano firmy, które dołączyły do grona Partnerów Strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wydarzenie było również okazją do podziękowań skierowanych do przedsiębiorstw, które od wielu lat są zaangażowane w sztandarową inicjatywę Forum.
To już 18. edycja Rankingu organizowanego przez Kozminski Business Hub w Akademii Leona Koźmińskiego. „Ranking ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie” (d. Ranking Odpowiedzialnych Firm) to zestawienie największych spółek w Polsce, ocenianych pod kątem jakości odpowiedzialnego zarządzania zgodnie z wytycznymi ESG.
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Celem akcji jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami.
Kaufland zainicjował kolejną proekologiczną akcję, którą przeprowadzi wspólnie z Fundacją Aeris Futuro. Inicjatywę będą mogli wspierać sami klienci, aktywując dedykowany kupon Kaufland Card. Za każdą aktywację o wartości 500 pkt. Kaufland wraz z Fundacją posadzi drzewo.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc