Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Przed aktywnymi mieszkańcami i organizacjami społecznymi pojawiła się dodatkowa szansa na zgłoszenie pomysłów na inicjatywy społeczne w swoim regionie. Termin zbierania zgłoszeń do VI edycji programu „Decydujesz, pomagamy” został przedłużony do 13 maja 2019 roku, do godziny 17.00.
Do 28 kwietnia trwa nabór do udziału w Santander W50 – międzynarodowym projekcie mentorskim skierowanym do doświadczonych menedżerek i specjalistek organizowanym przez Grupę Santander.
Biedronka stawia na ekologiczne rozwiązania i wprowadza przyjazne środowisku innowacje dla grilla. Wśród nich są: ekologiczne sztućce, talerze, kubeczki i słomki.
17 podmiotów – organizacji branżowych, pozarządowych i firm, w tym Nestlé Polska podpisało Polski Pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych.
Publikacja Deloitte „System kaucyjny. Fakty i mity” poświęcona jest perspektywom wprowadzania systemu kaucyjnego.
Dzięki PKN ORLEN miłośników rzadkich gatunków ptaków czeka spora atrakcja. Do Muzeum Przyrodniczego we Wrocławiu trafił jedyny w Polsce pełen lęg jaj raroga, drapieżnika objętego ścisłą ochroną z powodu zagrożenia wyginięciem i niezwykle rzadko widzianego w naszym kraju. Zniesienia składające się z czterech jaj trafiły do placówki z terenu rafinerii PKN ORLEN z Płocka.
Dzięki współpracy Citi Handlowy Bikes i Jakdojade.pl, w planerze dojazdu za pomocą komunikacji miejskiej pojawi się także możliwość planowania podróży rowerem miejskim.
Z okazji dnia Kobiet grupa Enea postanowiła wesprzeć inicjatywę Shoebox polegającą na publicznej zbiórce na rzecz kobiet w potrzebie. W całej firmie udało się zebrać 665 sztuk różnych kosmetyków czyli prawie 100 kg produktów.
W sobotę 27 kwietnia odbędą się w Warszawie jubileuszowe, X Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Na stadionie OSiR Bemowo stawi się blisko 400 młodych piłkarzy – dziewcząt i chłopców z 40 domów dziecka z całego kraju. Najlepsi z najlepszych zagrają w biało-czerwonych barwach na lipcowych Mistrzostwach Świata. Zmagania młodych piłkarzy wspiera Biedronka – główny sponsor turnieju.
24 kwietnia w Paryżu spółka Procter and Gamble przedstawiła plan działania oraz inicjatywy, które zostaną podjęte przez jej wiodące marki w celu zwiększenia pozytywnego oddziaływania na społeczeństwo i środowisko naturalne w ramach strategii „Brand 2030”
Wybierz rok
Wybierz miesiąc