Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Ponta Delgada w Portugalii, Londyn i wreszcie Gdynia – Dar Młodzieży już za nieco ponad miesiąc zakończy wielką podróż dookoła świata. Do tej pory żaglowiec zawinął do 20 portów, m.in. w Singapurze, Hongkongu, Osace czy Panamie. Fundacja LOTOS dołączyła do firm, które wspierają Rejs Niepodległości.
Wsparcie najbliższych w chorobie jest nieocenione, szczególnie w przypadku chorób przewlekłych. Sanofi Genzyme inicjuje kampanię edukacyjną „Nie sam na SM” podkreślającą rolę relacji społecznych – zarówno tych najbliższych z rodziną, przyjaciółmi, jak i z dalszymi znajomymi w życiu osób ze stwardnieniem rozsianym.
Nestlé wybudowało w Kaliszu plenerową siłownię, z której mogą korzystać wszyscy chętni. W ten sposób firma wspiera lokalną społeczność, zachęcając mieszkańców do zadbania o swoją kondycję i dobre samopoczucie.
Od lutego sieć Biedronka uruchomiła specjalną infolinię rekrutacyjną w języku polskim i ukraińskim. Za jej pośrednictwem można m.in. uzyskać informacje na temat procesu rekrutacyjnego, pomoc w aplikacji na wybrane stanowisko lub zostawić swoje dane w ramach zgłoszenia spontanicznego. W samym 2018 r. Biedronka zwiększyła zatrudnienie o ponad 2 tys. osób.
Od początku tego roku w hali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 we Wronkach, odbywały się zajęcia sfinansowane grantem Amica S.A., które miały za zadanie podnieść poczucie bezpieczeństwa wronieckiej młodzieży.
W ramach działań CSR promujących bezpieczeństwo na drogach 5 lutego w siedzibie PKN ORLEN przy ul. Bielańskiej 12 w Warszawie odbyło się wydarzenie, podczas którego oprócz możliwości obejrzenia oryginalnego bolidu F1 Williams Racing i wykonania na jego tle pamiątkowego zdjęcia, każdy chętny mógł poczuć się jak zawodnik Formuły 1.
Fiat po raz trzeci z rzędu został partnerem Fundacji „Maraton Warszawski” przy organizacji największych i najpopularniejszych imprez biegowych w Polsce. Marka zapewni flotę samochodową podczas 14. PZU Półmaratonu Warszawskiego i 41. Maratonu Warszawskiego.
W ciągu ostatnich 20 lat LPP udzieliło wsparcia blisko 1000 organizacjom, na kwotę ponad 20 mln złotych. W 2018 r. Fundacja LPP przekazała potrzebującym 1,5 mln złotych w formie pomocy pieniężnej i rzeczowej. Blisko pół tony odzieży pochodzącej ze zbiórki w salonach zyskało drugie życie i trafiło do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
Po kilku latach negocjacji z organizacjami pozarządowymi i konsultacji z ekspertami IKEA ogłosiła zaktualizowaną politykę dotyczącą dobrostanu kurczaków, które kupuje na potrzeby swoich restauracji i sklepów spożywczych. Wprowadziła m.in. kluczowy z punktu widzenia obrońców zwierząt zapis o rezygnacji z tzw. szybkorosnących ras kurczaków.
Grupa LOTOS została Partnerem Strategicznym gdańskiej Opery Bałtyckiej. Współpracę rozpoczyna od premiery francuskiej opery „Thais” Julesa Masseneta.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc