Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W Łodzi odbyła się pierwsza, dwudniowa odsłona nowego projektu wolontariatu pracowniczego pn. „Kuchnia jest dla dzieci”. Inicjatywa realizowana jest przez Fundację Veolia Polska we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Łodzi, w ramach programu wspierania pieczy zastępczej „Rodzina jest dla dzieci”.
Aż 2,5 mln ton tekstyliów jest wyrzucane w Polsce każdego roku, a tylko ok. 32% Polaków oddaje swoje nienoszone już ubrania potrzebującym. Teraz można to zmienić – dzięki akcji „Daj swoim ubraniom drugie życie”, prowadzonej przez Biedronkę i producenta odplamiaczy Vanish. W jej ramach niepotrzebne, ale nadające się do użytku ubrania można przynieść do 300 sklepów sieci Biedronka w całej Polsce i wrzucić do specjalnego kontenera. Po wypraniu zostaną one przekazane podopiecznym Caritas.
W Gdańsku pojawiła się nowa, technologiczna placówka FabLab Gdańsk powered by Orange. To nowoczesna pracownia udostępniona przez miasto, w której dzięki wsparciu trenerów i zaawansowanym maszynom można stworzyć różne rzeczy. Za inicjatywę odpowiadają Fundacja Orange i Stowarzyszenie FabLab Gdańsk.
Liderki Veolii, menedżerki firmy, postanowiły wesprzeć w codziennych obowiązkach kobiety z Ośrodek Wsparcia dla Kobiet z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży „Etezja”. Akcja została zrealizowana w ramach wolontariatu pracowniczego.
Nestlé Waters, wraz z innymi graczami na globalnym rynku, dołączyło do konsorcjum założonego przez firmy Carbios i L’Oréal, aby wspierać rozwój pierwszej na świecie, enzymatycznej technologii służącej do recyklingu tworzywa PET. To biologiczne rozwiązanie może pomóc w rozwoju gospodarki o obiegu zamkniętym.
Farby proszkowe zapewniały klientom liczne korzyści pod względem ochrony środowiska – teraz wzrosła ich trwałość po wprowadzeniu na rynek pełnego asortymentu produktów AkzoNobel.
Firma LOTOS Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, przyznała Stypendium im. George’a H.W. Busha najlepszemu studentowi studiującemu za granicą Polski.
BNP Paribas Bank Polska promuje zrównoważony rozwój i dąży do zatrzymania zmian klimatycznych, wspierając swoich klientów w przechodzeniu na gospodarkę niskoemisyjną.
Kino Letnie Sopot – Zakopane wystartowało 1 lipca i potrwa 62 dni. Bezpłatne seanse czekają na widzów w najpopularniejszych polskich kurortach. 5 lipca w Sopocie dowiemy się, do kogo trafi prestiżowa nagroda festiwalu, czyli Diamentowy Klaps Filmowy. Statuetkę podczas uroczystej Gali na Molo wręczy ubiegłoroczna laureatka – Agnieszka Dygant.
Kilka ton kupowanej w Polsce żywności trafia co roku do koszy na śmieci. Spowodowane jest to przede wszystkim złym przechowywaniem produktów spożywczych. Dlatego Amica znów łączy siły z Bankami Żywności. Zapoczątkowana w ubiegłym roku kampania „Przechowuję, nie marnuję!” zwraca uwagę na ten problem i edukuje konsumentów, jak go zwalczyć.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc