Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
16 czerwca w Bytyniu w gminie Kaźmierz wybuchł pożar. Ogień pochłonął część mieszkania czteroosobowej rodziny, a dym zniszczył wszystkie ściany, sprzęty i ubrania. Na listowny apel o pomoc odpowiedziała Grupa Amica. Pogorzelcom przekazano niezbędny do codziennego funkcjonowania sprzęt AGD.
21-22 czerwca odbyła się piąta edycja turnieju Narvil Gentlemen’s Tennis Cup, w którym udział wzięli przedstawiciel kultury i biznesu. Wśród sponsorów wydarzenia znaleźli się partnerzy FOB Brown-Forman i Orange.
Grupa LOTOS jest sponsorem strategicznym 26. Lata Teatralnego w Teatrze Atelier im. Agnieszki Osieckiej. Na sopockiej scenie, od 4 lipca do 1 września, wystąpią polscy i zagraniczni artyści.
Drugi rok z rzędu CEMEX angażuje się w działania edukacyjne związane z bezpieczeństwem rowerzystów w ruchu drogowym, skierowane do lokalnej społeczności. Tym razem CEMEX przygotował akcję edukacyjną „Zamiana miejsc z kierowcą” w ramach Rodzinnego Rajdu Rowerowego w Rudnikach. Celem organizowanych akcji jest podniesienie świadomości rowerzystów oraz pieszych na temat rozważnego zachowania w ruchu publicznym.
Zgodnie z wymogami unijnej polityki klimatycznej do 2020 roku Polska musi zwiększyć udział odnawialnych źródeł w końcowym zużyciu energii do 15 proc. Jedną z metod osiągnięcia tego celu są inwestycje w fotowoltaikę, również na poziomie MŚP.
Lafarge zdobył drugie miejsce w konkursie EKOkopalnia 2019. Jurorzy docenili współpracę Lafarge z Gminą Lipnica w celu stworzenia przyjaznej przestrzeni rekreacyjnej przy jeziorze Gliszczonek oraz opracowanie programu działań ochronnych dla jeziora Borzyszkowskiego.
2 lipca 2019 r. Centrum Badawczo-Rozwojowe Adamedu w Pieńkowie odwiedzili uczestnicy pierwszej edycji programu Polish International Leadership Visiting, którego celem jest promocja Polski jako kraju nowoczesnego i innowacyjnego.
4 czerwca rozpoczęła się 6. edycja międzynarodowego konkursu architektonicznego LafargeHolcim Awards. Do 25 lutego 2020 r. swoje projekty łączące zrównoważone rozwiązania z dążeniem do architektonicznej doskonałości mogą zgłaszać profesjonaliści oraz studenci i absolwenci. Zawalczą oni o nagrody o łącznej wartości 2 milionów dolarów.
Pierwszy tydzień lipca został tygodniem gry o zielone miasta dla Fundacji Veolia, za pomocą której firma edukowała pracowników urzędów miast na rzecz konfrontacji skutkom zmiany klimatu.
Polpharma zdobyła tytuł Firmy Wysokiej Reputacji w badaniu Premium Brand 2019, które już od 14 lat mierzy poziom reputacji marek i firm w oparciu o opinie ponad 10 000 respondentów. Nagrodę firmą zdobyła również dzięki aktywnej działalności na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc