Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Celem akcji jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami.
Kaufland zainicjował kolejną proekologiczną akcję, którą przeprowadzi wspólnie z Fundacją Aeris Futuro. Inicjatywę będą mogli wspierać sami klienci, aktywując dedykowany kupon Kaufland Card. Za każdą aktywację o wartości 500 pkt. Kaufland wraz z Fundacją posadzi drzewo.
Do grona ambasadorek projektu „Różowy Patrol powered by Gliss” dołączyła Aleksandra Gawlas-Wilińska z firmy Henkel. Szkolenie, które przeszła uprawnia ją do organizowania spotkań i warsztatów promujących profilaktykę raka piersi.
Kompania Piwowarska i Fundacja „Dom w Łodzi” już po raz czwarty zrealizowały kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! – nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress.
Do tej pory Komisja Europejska koncentrowała swoje wysiłki na tworzeniu regulacji dla największych światowych emitentów – przemysłu i energetyki. W 2023 roku UE przesunęła punkt ciężkości na sektor nieruchomości. To właśnie zeszły rok obfitował w prawdziwy wysyp wymogów wobec tego rynku.
Prawie sześćset – tyle grantów przyznała od początku swojego istnienia Fundacja Cemex „Budujemy Przyszłość”. Finansowe wsparcie akcji wolontariatu pracowniczego oraz projektów prowadzonych przez lokalne instytucje to tylko część działań organizacji. Obecnie Fundacja koncentruje się na przedsięwzięciach związanych z ekologią, wspierając tym samym Cemex w realizacji strategii „Future in Action”.
Laureaci kolejnej edycji Solve for Tomorrow zostaną wyłonieni podczas finałowych prezentacji projektów na Demo Day. O miejsce na podium lub wyróżnienie zawalczy 12 zespołów. Drużyna z największą liczbą głosów otrzyma „Nagrodę Publiczności”.
Odpowiedzialność społeczna i środowiskowa jest głęboko zakorzeniona w DNA marki Archicom. Deweloper podsumował swoje zaangażowanie w obszarze zrównoważonego rozwoju, publikując Raport Zrównoważonego Rozwoju za 2023 r.
Cemex wprowadził na rynek kolejny produkt dla zrównoważonego budownictwa. Mowa o betonie z kruszywami z recyklingu. Poszerzenie portfolio zrównoważonych produktów wpisuje się w globalną strategię Cemex „Future in Action”, której celem jest ograniczanie zmian klimatu.
Z początkiem 2024 r. roku minęło pięć lat odkąd Fundacja ORLEN rozpoczęła rozwijanie Programu Wolontariatu Pracowniczego w Grupie ORLEN. Licznik naszych wolontariackich akcji imponuje. Tylko w ubiegłym roku przeprowadziliśmy ich blisko 200. Zaangażowało się w nie niemal 3,2 tys. wolontariuszy,…
Wybierz rok
Wybierz miesiąc