Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Corporate Social Responsibility – zysk dla społeczeństwa i firm? Społeczna odpowiedzialność biznesu to hasło, które na dobre zakorzeniło się w każdej dużej firmie. Wiele małych coś robi, ale tego nie nazywa. Koncerny tworzą specjalne stanowiska dla osób, które budują strategię…
Negatywne informacje o firmach zaczynają mieć znaczenie dla klientów. Dwukrotnie wzrosła liczba osób skłonnych nie kupować produktów firm cieszących się złą sławą. Aleksandra Biały (Rzeczpospolita, 29.09.2008)
Ranking społecznego zaangażowania przedsiębiorstw. Zestawienie już po raz drugi zostało opracowane na podstawie Listy 500 „Rzeczpospolitej”. Aleksandra Biały (Rzeczpospolita, 23.09.2008)
Korporacje angażują się w różne programy na rzecz społeczeństwa i środowiska, uważając, że wpłynie to na wzrost ich zysków. a. h. b. (Rzeczpospolita, 23.09.2008)
Każdy z nas jest interesariuszem, ponieważ sektor biznesu to coraz ważniejszy partner w naszym codziennym życiu. Bolesław Rok (Gazeta Bankowa, 23.09.2008)
Od tego, w jakim stopniu przestrzegane są zasady etyczne w spółce, w dużej mierze zależy jej ocena w oczach inwestorów. Michał Dżoga (Gazeta Prawna, 19.09.2008)
Odpowiedzialne inwestowanie – pomnażanie pieniędzy w sposób etyczny i zrównoważony – to dla jednych tylko humbug, dla innych początek nowej ery filantropii. Piotr Stasiak (Polityka, 09.09.2008)
O sukcesie reklamy społecznej decyduje akceptacja przez odbiorcę emocji w niej prezentowanych, utożsamienie ich z własnymi odczuciami oraz odniesienie do indywidualnych postaw i poglądów odbiorcy. Gdy następuje zgodność emocji wyzwalanych przez reklamę społeczną z wrażliwością adresata, reklama odnosi sukces, niezależnie…
Od pewnego czasu koncepcja CSR (Corporate Social Responsibility) cieszy się rosnącym zainteresowaniem firm w wielu branżach. Idea odpowiedzialności społecznej nie omija także banków. Monika Hajdas (Gazeta Bankowa, 17.09.2008)
Gdy na półce leżą dwa podobne produkty, a jeden z nich wyprodukowała firma znana z kampanii społecznych, zachodni klienci wybiorą właśnie ten. Przekonuje o tym Marjorie Thompson, specjalistka od marketingu zaangażowanego społecznie. rozmawiała Aleksandra Biały (Rzeczpospolita, 23.09.2008)
Wybierz rok
Wybierz miesiąc