Sukces programu transformacji żywieniowej Grupy Carrefour

4 lipca 2019

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Prezes Grupy Carrefour, Alexandre Bompard opowiedział o wzrostach sprzedaży Carrefoura za ostatni rok o 1,4% brutto. Według niego jednym z głównych wskaźników wpływających na sukces jest uruchomianie globalnej kampanii „Act for Food” na rzecz zrównoważonego rozwoju firmy. 

Prezes francuskiej sieci podkreślił, że żywieniowa transformacja stała się wielką ambicją Carrefoura, która pomogła w kreowaniu wizerunku zrównoważonej firmy i podniesieniu dochodowości sieci Carrefour.

– Jest to ambicja zgodna z naszą historią. W końcu Carrefour jest liderem w tych kwestiach od wczesnych lat 90-tych, wraz z wprowadzeniem linii jakości Carrefoura, rozwojem produktów niemarkowych i marek własnych oraz sprzedażą chleba bio we wszystkich naszych hipermarketach. W ramach planu „Carrefour 2022” i uruchomienia globalnej kampanii „Act for Food” chcieliśmy pójść dalej. Przeprojektowaliśmy nasze sklepy, ofertę handlową i organizację firmy, a cała nasza działalność koncentruje się na tym celu. Byliśmy pionierami w przyjmowaniu standardów, opartych na zrównoważonym rozwoju, w tym m.in.: zerowego wylesiania, współpracy z hodowcami, którzy nie stosują antybiotyków i pasz z GMO, wprowadzeniu do oferty jaj z wolnego wybiegu i ryb pochodzących ze zrównoważonego rybołówstwa itd. Obecnie pomagamy rolnikom w ekologicznej produkcji towarów dla naszych linii. Jest to niezbędne, jeśli chcemy oferować lokalną, krajową żywność ekologiczną oraz jak najwięcej produktów sezonowych w danym kraju – tłumaczy szef Alexandre Bompard.

Źródło: www.dlahandlu.pl