Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
ING Bank Śląski drugi raz z rzędu otrzymał certyfikat HR Najwyższej Jakości za stosowanie najlepszych praktyk i promowanie wysokich standardów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
„Możesz na mnie polegać”, to motto wolontariatu pracowniczego, który w banku działa od 2011 r.
Jednym z problemów, z jakim mierzą się rodzice dzieci w wieku szkolnym, jest dostęp do sprzętu komputerowego niezbędnego do nauki zdalnej. Program „Domowa Szkoła z Biedronką”, w ramach którego do 2000 pracowników sieci trafiły właśnie nowe komputery, to odpowiedź na ten problem.
Z przeprowadzonych badań wynika, że największym odbiorcą tworzyw sztucznych w Polsce jest sektor opakowań, który wykorzystuje 32,5 proc. wyprodukowanego plastiku.
Z opublikowanego przez Federację Polskich Banków Żywności raportu „Nie marnuj jedzenia 2020” wynika, że ponad połowa dorosłych Polaków przyznaje się do wyrzucania żywności.
Bywa, że stereotypowo uznajemy się za „ścisłowców” lub „humanistów”. Podział ten nie jest jednak w pełni jednoznaczny, a początek roku stanowi dobrą okazję, by spróbować swoich sił w czymś zupełnie dla nas nowym.
Do plastiku czy do zmieszanych? Przeciętny konsument podejmuje tę decyzję kilkanaście razy dziennie. Aby zachęcić klientów do segregacji odpadów i ułatwić im troskę o środowisko, sieć Biedronka stopniowo wprowadza piktogramy segregacji na opakowaniach produktów swoich marek własnych.
Firma Hochland Polska wzmacnia działania w zakresie zrównoważonego rozwoju poprzez konsekwentne wdrażanie aktywności mających na celu ochronę środowiska. Hochland jako jedna z pierwszych firm w Polsce wprowadziła do floty elektryczne volkswageny – informuje PortalSpozywczy.pl.
Obóz naukowy, indywidualne konsultacje edukacyjne i stypendium w wysokości 40 tys. zł – takie możliwości oferuje polskiej młodzieży program naukowo-edukacyjny ADAMED SmartUP. By z nich skorzystać uczniowie zainteresowani naukami ścisłymi i przyrodniczymi muszą jednak wcześniej przejść przez proces rekrutacyjny. Jego pierwszy etap – gra edukacyjna online, pozostaje otwarta do piątku, 15 stycznia.
Tegoroczna wspólna akcja Biedronki i Stowarzyszenia Wiosna zakończyła się sukcesem. Biedronka przekaże 200 tysięcy złotych na rzecz Szlachetnej Paczki. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu klientów sieci, którzy z dużym entuzjazmem włączyli się do działania i wybierali produkty, których zakup wspierał akcję.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc