Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Na tle Europy polskich konsumentów charakteryzuje duże zaufanie do lokalnych producentów i firm, które odpowiedzialnie zareagowały na kryzys wywołany pandemią. Z najnowszego raportu „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez ekspertów firmy doradczej Deloitte wynika też, że znacząco wzrosło poczucie bezpieczeństwa we wszystkich badanych aktywnościach konsumenckich.
PKN ORLEN przeznaczy pół miliona złotych na wsparcie mieszkańców Nowej Białej poszkodowanych w pożarze. Środki umożliwią odbudowę zniszczonej infrastruktury wodociągowej.
Nabór do czwartej edycji programu „Moje miejsce na Ziemi”, w ramach którego Fundacja ORLEN przekaże kolejne 2 miliony złotych na wsparcie lokalnych społeczności rozpocznie się 21 czerwca 2021 roku. To największy program grantowy Fundacji ORLEN i jeden z największych realizowanych przez fundacje korporacyjne. O wsparcie finansowe na realizację lokalnych inicjatyw ubiegać się mogą nie tylko przedstawiciele organizacji pozarządowych, ale również jednostki ochotniczej straży pożarnej, koła, biblioteki, szkoły, instytucje kultury i sportu, parafie, a także jednostki samorządu terytorialnego. Potrzebne są pomysł i energia żeby zmienić swoją małą ojczyznę.
PKN ORLEN przekazał Instytutowi „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” samochód do transportu sanitarnego preparatów żywieniowych. Darowizna pozwoli na wsparcie pacjentów objętych specjalistyczną opieką medyczną. Skorzysta z niej ponad 500 dzieci w całej Polsce. Wartość darowizny wynosi 110 tys. złotych.
Carrefour Polska rozszerza asortyment produktów marek własnych, na których znajdują się oznaczenia systemu Nutri-Score oraz przystępuje do ogólnopolskiej kampanii promującej ten system w naszym kraju. Firma, wspólnie z renomowanymi instytucjami naukowymi, organizacjami społecznymi, producentami żywności oraz innymi sieciami handlowymi, będzie dalej promować rzetelny i zrozumiały system znakowania żywności, aby zachęcać Polaków do zdrowego jedzenia.
„Badanie wartości i potrzeb młodzieży w powiecie płockim” zostało przeprowadzone przez analityków Instytutu Badawczego Kantar Polska przy współpracy z Kuratorium Oświaty w Warszawie Delegatura w Płocku i PKN ORLEN, który był pomysłodawcą i partnerem biznesowym projektu. Raport przedstawia opinię młodzieży zawartą w sześciu blokach tematycznych dotyczących zainteresowania i czasu wolnego, finansów, cenionych wartości, planów na przyszłość, motywacji do działania i samorozwoju, a także autorytetów.
W ramach tegorocznej edycji Dnia Bezpiecznego Internetu Samsung został partnerem konkursu na najciekawszą lokalną inicjatywę. Szkoły, biblioteki i inne instytucje edukacyjne, mimo trwającej pandemii i zdalnych lekcji, przeprowadziły w całej Polsce rekordową liczbę działań na rzecz bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w sieci. Główną nagrodę – interaktywny monitor Samsung FL!P 2 wraz ze szkoleniem – otrzymała Szkoła Podstawowa im. Leśników Polskich w Gębicach. Organizatorem wydarzenia w Polsce od 2005 roku jest Polskie Centrum Programu Safer Internet, które tworzą Państwowy Instytut Badawczy NASK oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.
CEMEX Polska uzyskał 89 punktów na 100 możliwych. Zajął tym samym 2. miejsce w kategorii „Produkcja przemysłowa” i, podobnie jak przed rokiem, był najwyżej sklasyfikowanym przedsiębiorstwem spośród producentów materiałów budowlanych. Uplasował się także na 7. pozycji w kategorii generalnej, ex aequo z firmami: Polpharma i Lidl Polska.
ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Tym samym znalazł się w czołówce polskich spółek, które są najbardziej zaawansowane w zakresie stosowania najlepszych praktyk CSR.
W XV edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Bank BNP Paribas, trzeci rok z rzędu, zajął 1. miejsce w klasyfikacji generalnej oraz 1. miejsce w kategorii bankowość, sektor finansowy i ubezpieczeniowy.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc