Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
LPP został głównym partnerem festiwalu Gdynia Design Days. Na tym wydarzeniu uczestnicy m.in. szukali odpowiedzi na takie ważne pytania jak: Czy zrównoważona konsumpcja to odpowiedzialność producenta?, Czy istnieją interesy globalne, czy wygrywa suma indywidualnych potrzeb? i inne.
Z początkiem czerwca wystartował pierwszy ekologiczny konkurs „Responsible Fashion Awards” organizowany przez Międzynarodową Szkołę Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Partnerem konkursu jest LPP, polski producent odzieży, właściciel marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay. Celem konkursu jest promocja idei projektowania odzieży w duchu ekologii i etyki. Prace konkursowe można zgłaszać do 18 września. Na finalistów czekają m.in. nagrody pieniężne, udział w kursie na temat odpowiedzialnej i zrównoważonej mody oraz roczne stypendium na naukę w MSKPU.
Ponad 200 gości oraz kilkunastu ekspertów i ekspertek podjęło temat odwagi w dążeniu do równowagi pomiędzy pracą i życiem osobistym podczas największego dorocznego wydarzenia realizowanego w ramach Karty Różnorodności. Koordynowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu inicjatywa wspiera przeciwdziałanie dyskryminacji w miejscu pracy. Z okazji VI Ogólnopolskiego Dnia Różnorodności po raz pierwszy Polskę odwiedziła replika słynnej nowojorskiej rzeźby Fearless Girl. Partnerem głównym wydarzenia był polski oddział State Street Bank, a partnerem Siemens Polska.
Dziś gościliśmy także na premierze raportu zintegrowanego #LPP 📊#CSRwPL #ReportingLiveblog pic.twitter.com/KaDQ3caJ4M — Forum Odpowiedzialnego Biznesu (@FOB_Poland) 11 kwietnia 2019
W ramach kierunku Zarządzanie i Przywództwo, realizowanego przez Uniwersytet SWPS, eksperci Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firm skupionych w Programie Partnerstwa FOB, poprowadzą zajęcia poświęcone tematowi „Zrównoważonego rozwoju”. To efekt współpracy podjętej przez uczelnię i stowarzyszenie.
W ciągu ostatnich 20 lat LPP udzieliło wsparcia blisko 1000 organizacjom, na kwotę ponad 20 mln złotych. W 2018 r. Fundacja LPP przekazała potrzebującym 1,5 mln złotych w formie pomocy pieniężnej i rzeczowej. Blisko pół tony odzieży pochodzącej ze zbiórki w salonach zyskało drugie życie i trafiło do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
O inicjatywach CSR dotyczących poszczególnych etapów życia produktów opowiedziała magazynowi „F5” Anna Miazga, odpowiedzialna za budowanie oraz wdrażanie ekorozwiązań w firmie LPP, będącej partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
W ciągu trzech miesięcy 135 pracowników LPP, partnera FOB, pokonało prawie 60 tysięcy kilometrów, uzyskując w sumie 39 000 złotych dla podopiecznych z domów dla dzieci z Gdańska i Krakowa. To kolejna odsłona akcji LPP Team for Kids, w ramach której pracownicy firmy łączą swoje sportowe pasje z realną pomocą potrzebującym. Każdy wybiegany i wyjeżdżony na rowerze kilometr został przeliczony na złotówki, które Fundacja LPP przekazała wychowankom Fundacji Rodzinny Gdańsk i Stowarzyszeniu SIEMACHA.
W ciągu trzech miesięcy 135 pracowników LPP pokonało prawie 60 tysięcy kilometrów, uzyskując w sumie 39 000 złotych dla podopiecznych z domów dla dzieci z Gdańska i Krakowa. To kolejna odsłona akcji LPP Team for Kids, w ramach której pracownicy firmy łączą swoje sportowe pasje z realną pomocą potrzebującym. Każdy wybiegany i wyjeżdżony na rowerze kilometr został przeliczony na złotówki, które Fundacja LPP przekazała wychowankom Fundacji Rodzinny Gdańsk i Stowarzyszeniu SIEMACHA.
Organiczne t-shirty w kolekcjach popularnych marek to już niemal standard. Polska firma odzieżowa LPP, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, idzie o krok dalej w zakresie troski o środowisko. W ostatniej kolekcji jesienno-zimowej Reserved przedstawiła linię w 40% wykonaną z materiałów ekologicznych. Od przyszłego roku liczba produktów ekologicznych w całej ofercie flagowej marki LPP ma zwiększyć się do kilku procent. Do ekologicznego podejścia do garderoby firma zachęca także klientów i dlatego od lata br. w 20 salonach Reserved prowadzi program zbiórki odzieży, która za pośrednictwem LPP trafia do potrzebujących.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.