Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Na problem braku jednolitych standardów zwraca uwagę Marzena Strzelczak, prezeska i dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
W najnowszej edycji badania CDP Climate Change 2020, przeprowadzonego przez międzynarodową organizację Carbon Disclosure Project, LPP otrzymało wysoką ocenę „B”, tj. wyższą aniżeli średnia dla branży, Europy i świata.
Nabór działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju został przedłużony do 13 stycznia. Firmy zyskują dwa dodatkowe dni na rejestrację praktyk realizowanych w 2020 roku. Forum Odpowiedzialnego Biznesu udostępniło także “Mapę dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju”, która ma służyć jako inspiracja dla zgłaszających inicjatywy CSR. Formularz rejestracji dostępny jest na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/raport2020/.
Jubileuszowa publikacja, wydawnictwa Forum Odpowiedzialnego Biznesu pt. ,,Wartość biznesu – biznes oparty na wartościach. Jubileusz z pandemią w tle” obrazuje rozwój koncepcji odpowiedzialnego biznesu w Polsce w ostatnich 20 latach oraz prezentuje refleksje ekspertów o pożądanych wartościach i postawach w biznesie takich jak odpowiedzialność, empatia, odwaga, troska o Ziemię, współpraca, solidarność i równość szans.
Polska firma odzieżowa LPP po raz kolejny odpowiedziała na potrzeby placówek medycznych walczących z drugą falą pandemii. Firma zdecydowała o dalszym wsparciu rzeczowym i finansowym szpitali na Pomorzu i w Małopolsce. W ramach tegorocznej, drugiej już odsłony akcji #LPPpomaga gdański producent przekaże odzież dla personelu, a także środki pieniężne potrzebne na zakup niezbędnego sprzętu. Łącznie w ramach bieżącej inicjatywy spółka przeznaczy na wsparcie służby zdrowia ponad 1,2 mln zł.
O obszarze związanym z prawami człowieka oraz spojrzeniu na temat społecznej odpowiedzialności biznesu ze swojej perspektywy zawodowej mówią Karolina Kędziora, radczyni prawna i prezeska Polskiego Towarzystwa Prawa Antydyskryminacyjnego oraz Anna Miazga, ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju w firmie LPP. Podcasty powstały w ramach obchodów jubileuszu “20 lat partnerstwa na rzecz zrównoważonego rozwoju w Polsce”, którego partnerem jest LPP.
Obecnie już 23 proc. odzieży gdańskiej spółki to produkty z metką Eco Aware. Tempo zmian nadają kolekcje marki Reserved, gdzie już co trzecia rzecz powstała w zrównoważony sposób.
Respondenci najczęściej wskazywali na osobiste zaangażowanie pracowników, w tym osób zarządzających firmami, oraz obecność w Polsce międzynarodowych korporacji.
Osoby odpowiedzialne za wdrażanie CSR i zrównoważonego rozwoju w firmach w Polsce jako główne korzyści podają podniesienie poziomu zaangażowania pracowników oraz zwiększenie rozpoznawalności marki jako odpowiedzialnej/zrównoważonej. To wyniki cyklicznego badania „Menedżerowie CSR”, opracowywanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Wyniki badania “Menedżerowie CSR” pokazują coraz silniejszą integrację wartości CSR z biznesową działalnością firmy – z tym wnioskiem zgadza się 80 proc. respondentów. Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało najnowszą edycję badania, przeprowadzonego wśród osób odpowiedzialnych w firmach w Polsce za CSR i zrównoważony rozwój. Premiera wyników miała miejsce podczas 8. Targów CSR.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.