Carrefour Polska uruchomił nowy serwis korporacyjny dla interesariuszy

17 listopada 2017

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Carrefour, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu, wystartował w Polsce z nowym portalem informacyjnym przeznaczonym dla interesariuszy. Celem nowej platformy jest informowanie o bieżących działaniach firmy oraz wsparcie rozwoju kluczowych obszarów biznesowych.

Nowy serwis Carrefour dostępny pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl w przystępny sposób prezentuje najważniejsze informacje na temat działalności firmy, w tym ekspansji omnikanałowej, strategii zrównoważonego rozwoju, oferty franczyzowej czy nieruchomości komercyjnych. Serwis posiada również zaawansowane rozwiązania dla osób poszukujących pracy oraz przedstawicieli mediów.

– Carrefour jako firma odpowiedzialna społecznie przykłada bardzo dużą wagę do stałego informowania swoich interesariuszy. Bez wątpienia Internet jest jednym z kluczowych źródeł pozyskiwania wiedzy o Carrefour, dlatego uruchomiliśmy nowoczesny portal internetowy, który na bieżąco, a często wręcz ‘na żywo’ w czasie rzeczywistym, przekazywał będzie informacje o rozwoju naszej firmy oraz podejmowanych działaniach. Nowy serwis wykorzystuje szereg nowoczesnych technologii, które pozwolą odbiorcy śledzić nasze inicjatywy oraz prowadzić z nami stały dialog” – mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR w Carrefour Polska.

 

Szczegółowe informacje o nowym serwisie Carrefour Polska:

Serwis korporacyjny Carrefour podzielony został na wygodne dla użytkowników sekcje merytoryczne: Zrównoważony rozwój, Franczyza, Nieruchomości komercyjne, Praca, Media. Nie zabrakło zakładki O nas, zbierającej kluczowe informacje o Carrefour i sekcji Aktualności prezentującej najnowsze wydarzenia z życia firmy.

Na stronie głównej użytkownik szybko odnajdzie interesujące go sekcje, a także zapozna się z ostatnimi działaniami Carrefour.

Zainteresowani działaniami Carrefour zajrzeć powinni do zakładki Aktualności. Dla ułatwienia i usprawnienia przeszukiwania zakładki, informacje grupowane są według sekcji merytorycznych, których dotyczą.

Zakładka O nas gromadzi wiadomości o firmie Carrefour Polska, jej priorytetach, strategii, dokonaniach oraz historii. Tutaj przedstawione są sylwetki Komitetu Wykonawczego, nagrody i wyróżnienia, a także informacje dotyczące firmy Carrefour na świecie.

Użytkownicy poszukujący informacji o realizowanej przez Carrefour polityce biznesu odpowiedzialnego społecznie znajdą je w zakładce Zrównoważony rozwój. Na podstronach sekcji wyróżnione są m.in. strategiczne programy Carrefour, inicjatywy nastawione na klientów, pracowników, partnerów i działalność społeczna. Są tu opisy działań Carrefour w ramach programów: Z miłości do Zdrowia, STOP Marnotrawstwu i ochrony bioróżnorodności. Carrefour dołożył także starań, aby udostępnić wszystkim klientom praktyczne porady, np. jak zapobiegać marnowaniu żywności w domu oraz jak na co dzień skutecznie oszczędzać zasoby naturalne.

W sekcji Franczyza obecni i potencjalni partnerzy szybko odnajdą przydatne informacje dotyczące poszczególnych formatów sklepów franczyzowych.

W sekcji Nieruchomości komercyjne zaprezentowane jest portfolio galerii, centrów i pasaży handlowych należących do Carrefour Polska.

Sekcja Praca to przykład nowoczesnej komunikacji z kandydatami do podjęcia zatrudnienia. Tutaj, jeszcze przed aplikacją i rozmową kwalifikacyjną, dowiedzą się więcej o oferowanych przez Carrefour benefitach i pakietach świadczeń, poznają lepiej firmę i zespół, uzyskają odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zainteresowani znajdą też informacje o programach menadżerskich i stażowych, a wreszcie w przystępny sposób odnajdą oferty pracy i złożą aplikację online.

Dział Media to przygotowane dla dziennikarzy biuro prasowe Carrefour Polska.

źródło: materiały prasowe firmy