Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Przejdź na stoisko »
W Orange Polska od kilku lat prowadzimy politykę społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) we wszystkich obszarach działalności. Fundamentem strategii CSR jest odpowiedzialne zarządzanie – nasze wartości, zasady etyki, zgodność z wymogami oraz dialog z interesariuszami jako narzędzie poznawania ich oczekiwań. Na tym fundamencie opierają się cztery filary strategii CSR:
Ważną częścią strategii jest Fundacja Orange, która już pod ponad 15 lat prowadzi projekty społeczne, dzięki którym nowe technologie stają się sprzymierzeńcem rozwoju społecznego.
Fundacja Orange prowadzi darmowe programy dla szkół – Mega Misja (dla klas 1 – 3), #SuperKoderzy (dla klas 4 – 8), uczy dzieci i młodzież zasad bezpiecznego internetu, podstaw programowania, robotyki, sztucznej inteligencji i druku 3d. Wspiera rozwój cyfrowy lokalnych społeczności w Pracowniach Orange. Współtworzy też kreatywne pracownie FabLab powered by Orange, gdzie w nurcie „zrób-to-sam” można projektować i wykonać przedmioty, zdobywając nowe umiejętności. Fundacja Orange koordynuje także największy w Polsce wolontariat pracowniczy, angażując rocznie 3500 pracowników do pomagania innym. Wolontariusze prowadzą akcje społeczne na rzecz lokalnych społeczność, edukują dzieci i młodzież i podejmują działania prośrodowiskowe.
Na stoisku Fundacji Orange odwiedzający będą mieli okazję:
Chcemy: