Carrefour Polska

Przejdź na stoisko firmy »

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Carrefour, chcąc zapewnić swoim klientom najwyższy komfort konsumpcji, dąży do uzyskania pozycji światowego lidera transformacji żywieniowej. Firma pragnie zagwarantować swoim klientom stały dostęp do świeżych warzyw i owoców od zaufanych i lokalnych dostawców, a także certyfikowanych bio produktów w przystępnych cenach. Carrefour chce demokratyzować zdrową i dobrej jakości żywność dla wszystkich. To podejście jest elementem szerokiej strategii „Carrefour 2022”, która ogłoszona została przez Grupę Carrefour w styczniu 2018 roku. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów Grupa Carrefour wprowadziła Act For Food – globalny program konkretnych działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości. Carrefour chce oferować klientom zdrowsze, bardziej przyjazne dla środowiska produkty z gwarancją identyfikowalności i w przystępnej cenie. Act For Food koncentruje się na konkretnych działaniach Carrefour. Każdy Konkret to nowe działanie zrealizowane przez firmę w ramach strategii transformacji żywieniowej – w Polsce jest to komunikacja już kilkunastu działań.

Planowane działania na stoisku

Na stoisku Carrefour Polska, zapoznają się Państwo z polityką Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie w Carrefour, opartą na trzech filarach: stop marnotrawstwu, ochrona bioróżnorodności i wsparcie partnerów. Pierwszy filar dotyczy przeciwdziałania wszelkim formom marnotrawstwa, zarówno w kontekście opakowań i odpadów z nich powstających, racjonalnej gospodarki tymi odpadami, jak i przeciwdziałania marnowaniu żywności. W ramach ochrony bioróżnorodności Carrefour rozwija gamę produktów marki Jakość z Natury, produktów BIO oraz prowadzi program Pszczele Hotele, w ramach którego na dachach sklepów Carrefour powstają ule dla zapylaczy. Trzeci filar, polega na wsparciu partnerów, czyli między innymi dostawców sieci. Prowadzony od lat program samooceny dostawców „Autodiagnostyk” ma na celu poszerzanie świadomości w zakresie CSR.

Planowane działania przy Gorącym Stoliku

Przy Gorącym Stoliku Carrefour będzie można porozmawiać na następujące tematy:

  • strategia biznesu odpowiedzialnego społecznie w Carrefour Polska
  • współpraca z dostawcami na przykładzie marek własnych i marek brandowych
  • polityka opakowania Carrefour i dobre praktyki

Harmonogram

Poniedziałek (5 października) Wkrótce
Wtorek (6 października) Wkrótce
Środa (7 października) 13:30-15:00: wdrażanie polityki Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie w Carrefour
Czwartek (8 października) 13:30-15:00: współpraca w obszarze CSR w całej organizacji – case study: Program Superbohater
Piątek (9 października) Wkrótce

Linki i multimedia