Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Cztery samochody ratownicze, czyli górskie karetki i quada otrzymało od PZU Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe. Sprzęt pomoże ratownikom szybciej i skuteczniej nieść ratunek poszkodowanym.
Ponad 27 tysięcy odebranych połączeń na infolinii, 13 tysięcy obsłużonych szkód, prawie 400 Mobilnych Ekspertów w terenie, cztery Mobilne Biura, które dotarły do 12 najbardziej dotkniętych przez żywioł miejscowości. To pokazuje ogrom pracy włożonej przez PZU w niesienie pomocy klientom poszkodowanym w ostatnich ulewach.
Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.
Już dziś na kanale VEVO premiera teledysku Marcina Maciejczaka do piosenki „Deszcz i bez”. Młody artysta jest zwycięzcą ostatniej edycji programu telewizyjnego TVP2 „The Voice Kids”. Nagranie singla i teledysku ufundował PZU, który był sponsorem programu.
Już w najbliższy czwartek, 11 czerwca, o godzinie 22:25 na antenie TVP1 premiera serialu dokumentalnego „Sekundy, które zmieniły życie”. Każdy odcinek to poruszająca historia osoby, która musiała się zmierzyć z trudną codziennością po wypadku. W powstanie serialu zaangażował się PZU, który od lat promuje bezpieczeństwo i inicjuje w tym celu wiele akcji społecznych.
Czternasta edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm obyła się w przestrzeni wirtualnej. W tym roku w ROF wzięły udział 74 firmy. Do głównego zestawienia zakwalifikowało się 68 przedsiębiorstw, a na jego czele znalazły się BNP Paribas Bank Polska oraz ING Bank Śląski.
Innowacyjne na światową skalę rozwiązanie pomoże w opiece nad zakażonymi koronawirusem. PZU, we współpracy z Ministerstwem Zdrowia, przekaże szpitalom prawie tysiąc tzw. opasek życia, które monitorują podstawowe parametry życiowe pacjentów i alarmują personel medyczny w przypadku zagrożenia.
Pracownicy spółek z Grupy PZU łączą siły, by pomagać w walce z koronawirusem. Organizują zbiórkę pieniędzy na zakup tzw. namiotów barierowych dla chorych. To wynalazek lekarza Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, chroniący przed zakażeniem innych pacjentów i personel szpitali.
Aż 24 społeczne inicjatywy PZU zostały docenione w prestiżowym raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2019. Dobre Praktyki”. Wśród nich tzw. opaski życia monitorujące parametry życiowe pacjentów, zakup sprzętu ratowniczego dla Ochotniczych Straży Pożarnych, rozdawanie świateł odblaskowych pieszym, a także kampania…
PZU niesie pomoc lekarzom, pielęgniarkom i ratownikom medycznym, którzy w okresie pandemii koronawirusa są szczególnie narażeni na zachorowanie. Trafi do nich pół miliona par nitrylowych rękawiczek.