Hochland Polska rusza z nową odsłoną kampanii na rzecz dzieci

15 listopada 2023

Dotyczy firmy: Hochland,

Hochland od lat wspiera Program Pajacyk, fundując ciepłe posiłki dla najbardziej potrzebujących dzieci i organizując warsztaty poświęcone m.in. dobrym nawykom żywieniowym. W ramach nowej odsłony kampanii „Dzielimy się tym, co dobre” Hochland pojawi się w wybranych placówkach współpracujących z Programem Pajacyk.

Współpraca między Polską Akcją Humanitarną a Hochland w ramach Programu Pajacyk rozpoczęła się w roku 2021, kiedy to podczas ogólnopolskiej loterii „Dzielimy się tym, co dobre” marka zapewniła środki na sfinansowanie pierwszych posiłków dla dzieci. Współpraca ta została następnie przedłużona o kolejne trzy lata, a firma zadeklarowała ufundowanie kolejnych 150 tysięcy posiłków. Obecnie Hochland skupia się nie tylko na pomocy finansowej, ale również na walorze edukacyjnym prowadzonych przez siebie działań. Dlatego dla podopiecznych placówek objętych Programem Pajacyk organizuje atrakcje, m. in. w postaci warsztatów kulinarnych, które do tej pory odbywały się tylko w Warszawie. Teraz, w ramach nowej odsłony kampanii, Hochland odwiedzi szkoły podstawowe w trzech miastach w różnych regionach Polski: Ćmielowie (woj. świętokrzyskie), Piszu (woj. warmińsko-mazurskie) oraz Żaganiu (woj. lubuskie). Spotkania poprowadzi, znana z telewizyjnych programów kulinarnych, szefowa kuchni Agata Gwiazdowska. Od lat zajmuje się edukacją kulinarną, tworząc catering dla dzieci oraz prowadząc program TV dla młodych widzów.

– Idea dzielenia się jest głęboko zakorzeniona w wartościach marki Hochland. Dlatego całkowicie naturalnym dla nas jest wsparcie Programu Pajacyk, w ramach którego możemy pomóc uwolnić naturalny potencjał dzieci oraz wzmocnić ich zapał i radość w realizacji swoich pasji i marzeń. Nowa odsłona naszej kampanii „Dzielimy się tym, co dobre” skierowana jest zarówno do dzieci, jak i ich rodziców. Dzieciaki mają okazję poznać nowe smaki, dowiedzieć się, czym jest zbilansowany posiłek oraz jak go skomponować i, co równie istotne, są uwrażliwiane na to, jak ważne jest dzielenie się z innymi. Natomiast dla opiekunów to szansa na zdobycie wiedzy, jak rozszerzać dietę dziecka i zachęcać je do poznawania nowych smaków oraz mnóstwo inspiracji, jak urozmaicać standardowe dania i skutecznie podsuwać dzieciom pełnowartościowe opcje – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager z Hochland Polska.

Dzielimy się tym, co dobre w Ćmielowie

W ramach nowej odsłony akcji „Dzielimy się tym, co dobre” marka Hochland odwiedziła Ćmielów. Zaczęło się od wizyty w sadzie na Sandomierskim Szlaku Jabłkowym, aby w ten sposób zwrócić uwagę na dziedzictwo kulinarne regionu. Zebrane tam jabłka zostały wykorzystane podczas prowadzonych przez Agatę Gwiazdowską warsztatów samodzielności w kuchni. Dzieci poznały praktyczne wskazówki, jak szybko i przyjemnie przygotować smaczne i pożywne posiłki oraz dowiedziały się, jak jadłospis wpływa na ich codzienne samopoczucie. Po ich zakończeniu mogły podzielić się własnoręcznie zrobionymi pysznościami z koleżankami i kolegami z innych klas. Mając na uwadze, że Hochland chce nie tylko uczyć samodzielności w kuchni, ale i rozwijać kreatywność  młodych ludzi, dzieci zostały zaproszone do fabryki porcelany w Ćmielowie. Był czas na zwiedzanie, jak i na samodzielne wykonanie i pomalowanie figurki z porcelany.

Więcej o programie na stronie internetowej.

Kampania digitalowa „Dzielimy się tym, co dobre” obejmuje dedykowaną stronę internetową, formaty video i display oraz obecność w social mediach. Za przygotowanie konceptu akcji oraz kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Grasp Group, zakupem mediów zajmuje się Value Media, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.

Źródło: inf. pras.