Carrefour Polska Złotym Sponsorem III Narodowego Kongresu Żywieniowego Instytutu Żywności i Żywienia

26 stycznia 2018

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Carrefour Polska, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu, został sponsorem III Narodowego Kongresu Żywieniowego, organizowanego przez Instytut Żywności i Żywienia. Tegoroczna edycja, która odbędzie się 26 i 27 stycznia na Stadionie Narodowym w całości będzie poświęcona zagadnieniom dotyczącym odżywiania, a także aktywności fizycznej osób starszych. Zaangażowanie w wydarzenie to kolejny element realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”.

III Narodowy Kongres Żywieniowy to wydarzenie organizowane przez Instytut Żywności i Żywienia, związane z propagowaniem zdrowego stylu życia. Tegoroczna edycja w całości poświęcona będzie osobom starszym. Podczas dwóch dni wykładów, spotkań z ekspertami oraz debat poruszone zostaną tematy dotyczące m.in. problemów żywieniowych w określonych chorobach, z którymi często zmagają się seniorzy. Dodatkowo eksperci przedstawią zagadnienia dotyczące roli aktywności fizycznej osób starszych. Na stoisku Carrefour goście wydarzenia będą mogli spróbować zdrowych, świeżo wyciskanych soków, zarejestrować się do programu Karta Seniora oraz poznać programy sieci dotyczące zdrowia oraz aktywności fizycznej m.in. system SENS.

– Zaangażowanie Carrefour Polska w sponsoring III Narodowego Kongresu Żywieniowego stanowi kontynuację działań sieci w zakresie promocji zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. W ciągu ostatnich lat zmieniły się preferencje zakupowe Polaków, coraz częściej chcą oni kupować smaczne i zdrowe produkty żywnościowe, niezależnie od wieku. Grupa seniorów jest dla Nas bardzo ważna i dokładamy wszelkich starań, aby wychodzić naprzeciw jej oczekiwaniom m.in. poprzez możliwość wtorkowych, tańszych zakupów z Kartą Seniora. Warto także wspomnieć, że Carrefour inwestuje w rozwój projektów mających na celu ułatwienie dokonywania właściwych decyzji zakupowych. Klienci w Polsce jako pierwsi mogli poznać np. system SENS, czyli Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą. Jest to dodatkowe oznaczenie na opakowaniach produktów, które pomaga klientom dbać o zdrowie i tworzyć zbilansowaną dietę – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Carrefour posiada także wyjątkową propozycję dla osób, które ukończyły 60 lat. W supermarketach i hipermarketach sieci mogą oni korzystać z bezpłatnej Karty Seniora. Ten specjalny program umożliwia starszym klientom korzystanie ze zniżek na zakupy. Rabat udzielany jest w każdy wtorek w postaci e-Kuponu Senior, który wydawany jest przy kasie po zakończeniu zakupów. Wysokość rabatu może wynosić do 10% wartości dokonywanych zakupów.

Carrefour Polska od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, której głównym celem jest podniesienie świadomości żywieniowej, zachęcanie Polaków do aktywności fizycznej i propagowanie zdrowego stylu życia wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych. W ramach kampanii realizowane są m.in. projekty edukacyjne, takie jak warsztaty dla dzieci ABC Zdrowego Żywienia oraz wspierane są imprezy biegowe w wybranych miastach w Polsce. Od 2017 roku Carrefour Polska jest także Sponsorem Głównym popularnego wyścigu Tour de Pologne.

źródło: materiały prasowe firmy