Aktualności

7 lipca 2023

Weź udział w wydarzeniu CSR i ESG – od ludzi dla ludzi

ESG w Polsce

Chcesz mieć realny wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość, spotkać inspirujące liderki i  liderów, którzy tworzą pozytywne zmiany w swoich społecznościach oraz poznać branżowe trendy i wyzwania? Weź udział w wydarzeniu CSR i ESG – od ludzi dla ludzi. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą poruszać tematy dotyczące działań społecznych, zrównoważonego rozwoju i kwestii pracowniczych. Zapisy trwają. 

7 lipca 2023

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci Kaufland

Od Partnerów

„Kaufland – więcej niż myślisz” to hasło najnowszej kampanii employer brandingowej sieci Kaufland, która przekonuje, że praca w dużej firmie handlowej to nie tylko benefity, atrakcyjne wynagrodzenie czy szansa na rozwój, ale przede wszystkim różnorodni, ciekawi ludzie. Ambasadorzy i ambasadorki marki wskazują, co poza finansowymi korzyściami zyskują dzięki pracy w Kauflandzie.  

7 lipca 2023

Santander Bank Polska w nowej kampanii zachęca firmy do zielonej transformacji

Od Partnerów

Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią „Zielone pojęcie”, która zachęca przedsiębiorców do korzystania z zielonego finansowania. W kampanii i spocie promocyjnym wystąpił nowy ambasador marki, Piotr Adamczyk.

7 lipca 2023

Cemex Polska uzyskał nowe deklaracje środowiskowe III typu

Od Partnerów

W 2023 roku Cemex Polska uzyskał 9 nowych certyfikatów i deklaracji środowiskowych III typu na wszystkie cementy produkowane w trzech zakładach firmy. Deklaracja EPD to ważny dokument, który potwierdza oddziaływanie produktu na środowisko naturalne w całym jego cyklu życia. 

7 lipca 2023

Druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej.

Od Partnerów

Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje”, w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.

5 lipca 2023

Podwójna Moc Pomagania dla dzieci w kryzysie psychicznym

Od Partnerów

Ponad 700 tys. zł na wsparcie dzieci przyniosła tegoroczna zbiórka „Podwójna Moc Pomagania”. W ciągu 4 lat akcja pozwoliła przekazać potrzebującym ponad 12 mln zł.

5 lipca 2023

Biurowiec PZU z certyfikatem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami

Od Partnerów

Nowa siedziba PZU otrzymała certyfikat “Obiekt bez barier” przyznawany przez Fundację Integracja. To potwierdzenie, że budynek jest w pełni przystosowany architektonicznie do użytku przez wszystkich, w tym osoby z niepełnosprawnościami, z ograniczoną mobilnością, rodziców z dziećmi czy osoby starsze.

5 lipca 2023

CMO Banku BNP Paribas najlepszym dyrektorem marketingu w Polsce

Od Partnerów

Chief Marketing Officer Banku BNP Paribas, Darek Maciołek, znalazł się na 1. miejscu rankingu TOP 50 CMO w Polsce. Zestawienie prezentuje liderów marketingu w Polsce, ocenianych przez Kapitułę Konkursu na podstawie dokonań w okresie 3 ostatnich lat.

5 lipca 2023

Santander i Fundacja Oxentia wyłonią najlepsze projekty z zakresu cyberbezpieczeństwa

Od Partnerów

Grupa Santander wraz z Fundacją Oxentia ogłaszają Santander X Global Challenge – Cyberprotect the Future. To globalne wyzwanie dla start-upów i scale-upów, dostarczających innowacyjne rozwiązania w odpowiedzi na wyzwania z zakresu cyberbezpieczeństwa.

4 lipca 2023

Colliers policzył i zmniejszył o 46% swój ślad węglowy za 2022 rok

Od Partnerów

Colliers obliczył sumę emisji ekwiwalentu CO2 w ujęciu market-based za 2022 rok. W zestawieniu z rokiem poprzednim to wynik o 46% niższy. Redukcja emisji CO2 to 1. krok do osiągnięcia zeroemisyjności przez organizację do 2030. 

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc