mar 17 2016

Zaangażowanie społeczne firm: kontekst, strategia, efekty

Lokalizacja: Polska,

Doroczna konferencja sieci LBG Poland „Zaangażowanie społeczne firm: kontekst, strategia, efekty”

Agenda

09:30 – Networking przy kawie

10:00 – Nowy kontekst działań społecznych firm – Zrównoważone Cele Rozwoju 2030 (SDGs)

Wprowadzenie: Kamil Wyszkowski, Dyrektor generalny Global Compact w Polsce

Dyskusja panelowa

11:45 – przerwa kawowa

12:00 – Strategia zaangażowania społecznego w praktyce

Działania społeczne czy inwestycje społeczne? Trendy i dobre praktyki – Małgorzata Greszta Partner zarządzający CSR Consulting

Wykorzystanie Modelu LBG do rewizji strategii zaangażowania społecznego – mini case study

13:00 – lunch

14:15 – Jak odpowiednio dobrać wskaźniki i pokazać realny wpływ społeczny działań firm?

Równoległe warsztaty

Warsztat 1: Zdrowie i profilaktyka zdrowotna

Warsztat 2: Zmiana postaw i aktywizacja do działań na rzecz lokalnych społeczności

Podczas każdego warsztatu zostaną zaprezentowane dobre praktyki ewaluacji programów w Polsce oraz ciekawe wskaźniki ze świata

15:45 – Podsumowanie i zakończenie konferencji

Zgłoszenia do 11 marca 2015 na maila krzysztof.greszta@csr-consulting.pl.

Ze względu na ograniczona ilość miejsc uczestnictwo w konferencji wymaga mailowego potwierdzenia przez organizatora.