Artykuł ekspercki

Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka

2 marca 2010

Już po raz kolejny dzięki współpracy wydawnictwa Studio EMKA i BRE Banku w ręce czytelników trafia wyjątkowa publikacja – „Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka”, N. Craiga Smitha oraz Gilberta Lenssena.

Książka ta jest zbiorem tekstów i studiów przypadków, które powstały dzięki projektowi rozwoju programów nauczania prowadzonego przez INSEAD Social Innovation Centre, London Business School i EABIS – European Academy of Business In Society. Autorzy na przykładach firm działających w różnych sektorach przybliżają temat odpowiedzialnego biznesu w aspekcie takich zagadnień takich jak: strategia, rachunkowość, finanse, ekonomia, przedsiębiorczość, marketing, zachowania organizacyjne i zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie operacyjne.Premiera książki odbyła się 10 grudnia 2009 r. podczas Ogólnopolskiego Kongresu Etyki i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie dla uczestników wydarzenia wykład wygłosił N. Craig Smith. Książka jest już do nabycia w sprzedaży internetowej i w księgarniach.

Wydawca: Studio EMKA

Autorzy