Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Kompania Piwowarska, która miesięcznie otrzymuje prawie 2000 aplikacji rekrutacyjnych zdecydowała się wdrożyć nowy, oparty na elastycznej platformie, umożliwiającej zarządzanie znaczną ilością aplikacji nadesłanych przez kandydatów – system MrTedTalentlink.
1800 aplikacji oraz 12 nowych ofert pracy to średni bilans miesięczny rekrutacji w KP. Aby zarządzać taką ilością nadesłanych CV oraz listów motywacyjnych konieczne jest nowoczesne i elastyczne rozwiązanie, które jednocześnie umożliwi stały kontakt z kandydatami.
Celem wdrożenia MrTedTalentlink było usprawnienie kontroli nad procesem rekrutacji, ułatwienie przesyłania danych pomiędzy działem rekrutacji a menadżerami oraz stworzenie sprawnego systemu publikacji ofert i selekcji kandydatów. Ważnym czynnikiem było również zapewnienie bezpiecznej i dostosowanej do potrzeb KP bazy danych.
„Kandydat najpierw dostaje potwierdzenie od systemu, że aplikował a następnie jest na bieżąco powiadamiany o tym co dzieje się z jego aplikacją.” – zapewnia Barbara Zawadzka specjalista ds. personalnych w Kompanii Piwowarskiej
Wraz z wdrożeniem systemu odświeżona została strona http://www.karierawkp.pl/develop, dotycząca kariery w Kompanii Piwowarskiej, która wraz z systemem MrTedTalentlink tworzy spójny w wyglądzie i funkcjonalności serwis. Kandydaci mają dostęp do aktualnych ofert pracy, możliwość składania aplikacji on-line czy ustawienia powiadomienia o nowych ofertach pracy.
Wdrożenie w KP
„Proces wdrożenia był okresem wzmożonej pracy, gdyż oprócz codziennych zajęć znaczną część czasu poświęciliśmy na konfigurację systemu i dostosowanie go do naszych potrzeb. Z drugiej strony sami „uczyliśmy” system aby wspierał naszą pracę tak, by zespół nie musiał się do niego dostosować. Z perspektywy czasu zauważamy ułatwienie w publikacji ogłoszeń, selekcji aplikacji, przeszukiwaniu baz danych i kontroli procesu na każdym etapie. Szczególnie zauważalne było to przy prowadzeniu kilkunastu procesów rekrutacyjnych na raz.” – wspomina Barbara Zawadzka i dodaje – „Dodatkowym atutem jest stała komunikacja z kandydatami na każdym etapie”.
System MrTedTalentlink funkcjonuje w Kompanii Piwowarskiej już kilka miesięcy.
„W przypadku Kompanii Piwowarskiej proces wdrożenia systemu przebiegał bardzo sprawnie, ze względu na niezwykle konkretne oczekiwania doświadczonego zespołu HR tej firmy. Kompania Piwowarska z równą uwagą traktuje zarówno rekrutacje zewnętrzne, jak i wewnętrzne, stąd wśród licznych narzędzi, które klient otrzymał do swojej dyspozycji, znalazł się np. osobny moduł dedykowany rekrutacjom prowadzonym wśród pracowników firmy. Zadbaliśmy także o bezpieczną i wygodną w nawigacji bazę kandydatów.” – wyjaśnia Edyta Kopczyńska, Konsultant ds. Projektów, MrTed Polska / Grupa Pracuj