Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Zachęcamy do zapoznania się z artykułami nagrodzonymi w 8. edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności”, skierowanego na dziennikarzy i ekspertów CSR. Poniżej lista tekstów wraz z linkami do treści publikacji.
Dziękujemy redakcjom za wyrażenie zgody na przedruk materiałów.
Artykuł prasowy – media drukowane i elektroniczne NAGRODA SPECJALNA – Anita Błaszczak, „Zarządzanie wiekiem to już konieczność” (Rzeczpospolita) NAGRODA GŁÓWNA – Artur Celiński, „Holandia – relacja z innej planety” (Magazyn Miasta) WYRÓŻNIENIE – Maciej Weryński, „Koniec epoki Carnegiego?” (Dziennik Gazeta Prawna)
Artykuł ekspercki – media drukowane i elektroniczne NAGRODA GŁÓWNA – Paweł Niziński, „Dobre marki z przesłaniem” (GOODBRAND better. i przyjaciele. Dobre marki z przesłaniem) WYRÓŻNIENIE – Łukasz Jaszcz, „Czy wolontariat może być benefitem?” (Benefit) WYRÓŻNIENIE – Zofia Leśniewska, Paulina Kaczmarek, „Z korzyścią dla pracowników i firm” (Polityka)
Artykuł tematyczny „współpraca” NAGRODA SPECJALNA i GŁÓWNA – prof. Bolesław Rok, „Partnerstwo to podstawa” (Partnerstwo w praktyce) WYRÓŻNIENIE – Rafał Gębura, „Jak pomagać nie na pokaz?” (Newsweek)
Źródło: Informacja własna