Orange wspiera kobiety w przemianie

13 sierpnia 2020

Dotyczy firmy: Orange Polska,

#WOMANUPDATE to ogólnopolska kampania społeczna, organizowana przez Future Collars, zachęcająca kobiety do wejścia w świat nowych technologii. Orange także wspiera kobiety w przemianie – ambasadorką kampanii jest Bożena Leśniewska, zaś Ewa Krupa bierze udział w Komitecie Sterującym.

W czasach kiedy jedyną pewną jest zmiana – największą siłą oraz gwarantem zawodowego spełnienia i bezpieczeństwa finansowego są gotowość do ciągłego rozwoju i zdobywanie nowych umiejętności.

Celem #WomanUpdate jest dotarcie do kobiet, które chciałyby się przebranżowić, zdobyć kompetencje przyszłości, a tym samym – zmienić kurs swojego zawodowego życia. To kampania skierowana także do tych kobiet, które dotychczas były wykluczone cyfrowo, ale pod wpływem przyspieszonej rewolucji technologicznej czy też kryzysu post-covidowego, nie mają już wyjścia i dla swojego własnego dobra powinny otworzyć się na świat nowych technologii. Zarówno w przypadku jednych, jak i drugich, kampania jest bazą praktycznej wiedzy i drogowskazem w kontekście możliwych ścieżek rozwoju i dalszej kariery. Na dedykowanej stronie znajdziecie bezpłatny poradnik dla kobiet, które chcą zdobyć kompetencje przyszłości, dostęp do darmowych lekcji z kompetencji cyfrowych, w tym m.in. z zakresu: programowania, social mediów, digitalu, liczne materiały edukacyjne, wywiady z kobietami, które przebranżowienie mają już za sobą oraz liderkami w świecie IT.

W ramach kampanii już wkrótce zostanie opublikowany raport pt. „Cyfrowy klucz do przyszłości zawodowej. Kobiety na rynku pracy w post-covidowej rzeczywistości” opracowany przez DELab – interdyscyplinarny instytut badawczy Uniwersytetu Warszawskiego oraz Instytut Innowacyjna Gospodarka INGOS. Pojawią się w nim analizy i dane dotyczące kierunku zmian na rynku pracy wywołanych przez pandemiczny kryzys gospodarczy oraz przyspieszoną cyfryzację, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji kobiet.

Źródło: mat. pras.