Dotyczy firmy: Orange Polska

Znalezione aktualności: 240

23 października 2020

Orange zamieni gigabajty na tablety dla dzieci w trudnej sytuacji

Rusza trzecia odsłona akcji charytatywnej „Pomagajmy Gigabajtami”. Klienci indywidualni mobilnych ofert na abonament w Orange mogą przekazywać niewykorzystane pakiety danych, które zostaną zamienione na tablety z internetem dla dzieci i młodzieży w trudnej sytuacji. Dzięki temu podopieczni Towarzystwa Przyjaciół Dzieci będą mogli korzystać z nowoczesnych urządzeń do nauki i zabawy w środowiskowych ogniskach wychowawczych.

22 października 2020

Daj nieużywanym smartfonom drugie życie. Orange zachęca do wspólnego dbania o środowisko

Aż 75% śladu środowiskowego telefonów komórkowych pochodzi z procesu produkcyjnego, a 25% z ich codziennego użytkowania. Orange Polska rusza z kampanią zachęcającą do świadomego rozstawania się z nieużywanymi już smartfonami. Niepotrzebne telefony można odsprzedać w każdym salonie operatora. W ciągu 10 lat, Orange zebrał już ponad 15 milionów starych telefonów komórkowych na całym świecie.

16 października 2020

Kompetencje cyfrowe mogą zmienić szkoły w… szkoły marzeń

Okres nauki zdalnej otworzył wielu nauczycieli na zdobywanie cyfrowych kompetencji, ale pokazał, że nadal potrzebują szkoleń w tym zakresie. Po raz pierwszy nauczyciele musieli tak mocno wejść w cyfrowy świat swoich uczniów. Najnowszy raport „Edukacja zdalna – co stało się z uczniami, ich rodzicami i nauczycielami?” pokazuje, jak czerpać z tych doświadczeń, żeby tworzyć nowoczesną szkołę, gotową na wyzwania powodowane pandemią i szybkim rozwojem technologii. Pomóc w tym mogą bezpłatne szkolenia dla nauczycieli w projekcie „Lekcja:Enter”, któremu przewodzi Fundacja Orange.

10 września 2020

Partnerzy FOB w gronie spółek świadomych klimatycznie

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych opublikowało wyniki Badania Świadomości Klimatycznej Spółek za 2019 r. W gronie 6 podmiotów, które uzyskały tytuł „Spółka Świadoma Klimatycznie” znaleźli się m.in. partnerzy strategiczni Forum Odpowiedzialnego Biznesu: LPP, CCC i Orange Polska.

8 września 2020

Zadbaj o dziecięcy mózg! Kampania o nadużywaniu urządzeń ekranowych

Niemal co trzecie dziecko już w wieku 1-2 lat korzysta ze smartfonów i tabletów codziennie lub prawie codziennie. Narzędzia te dają wiele możliwości, jednak warto zadbać o używanie ich z umiarem. Rusza kampania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę „Zadbaj o dziecięcy mózg!” promująca wprowadzanie domowych zasad ekranowych, której Fundacja Orange jest partnerem.

19 sierpnia 2020

Orange Polska obniża ceny połączeń na Białoruś

W tym wyjątkowo trudnym dla Białorusinów czasie, Orange Polska i nju mobile obniżają ceny połączeń międzynarodowych z Polski na Białoruś. W ten sposób firma chce ułatwić kontakty mieszkającym w Polsce Białorusinom z ich rodzinami w kraju.

13 sierpnia 2020

Poczta Polska wraz z Orange wyposażyła listonoszy w ponad 20 tys. nowych tabletów

Listonosze Poczty Polskiej pracują już na nowych tabletach. To efekt wdrożenia umowy zawartej między Pocztą Polską, Integrated Solutions i Orange Polska. Z roku na rok liczba elektronicznych potwierdzeń odbioru przesyłek rośnie o ponad 30%.

13 sierpnia 2020

Orange wspiera kobiety w przemianie

#WOMANUPDATE to ogólnopolska kampania społeczna, organizowana przez Future Collars, zachęcająca kobiety do wejścia w świat nowych technologii. Orange także wspiera kobiety w przemianie – ambasadorką kampanii jest Bożena Leśniewska, zaś Ewa Krupa bierze udział w Komitecie Sterującym.

27 lipca 2020

Co o pomaganiu pokazał nam COVID-19, a co zostanie z nami po pandemii?

W trakcie pandemii COVID-19 blisko 60% Polaków zaangażowało się w pomoc osobom potrzebującym wsparcia. Badanie Orange Polska pokazuje, że najczęściej przekazywaliśmy środki materialne, w tym finansowe, a prawie 41% z nas aktywnie wzięło udział w akcjach pomocowych, ofiarując swój czas i umiejętności innym, na przykład szyjąc maseczki, robiąc zakupy i gotując posiłki seniorom. Ponad połowa badanych uświadomiła sobie, że tylko wzajemnie sobie pomagając, możemy łatwiej żyć.

7 lipca 2020

Biznes zaangażowany w walkę z pandemią

Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.