Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Co czwarta mała i średnia firma zdaje sobie sprawę, że niezabezpieczony dostęp do sieci internet jest jednym z największych zagrożeń dla bezpieczeństwa danych firmowych. Obawiają się przede wszystkim zawirusowania komputerów oraz phishingu wyłudzającego dane – wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Orange Polska.
Obchody Dnia Bezpiecznego Internetu 2021 rozpoczynają się od konferencji online dla nauczycieli i rodziców. Partnerem wydarzenia jest Fundacja Orange
Rusza akcja Orange Flex, w której można przekazać wolne gigabajty dostępne w ramach Planu, by później zamienić je w prawdziwy las.
W styczniu została ogłoszona 12. edycja Top Employers Polska 2021. Wśród laureatów są firmy partnerskie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Top Employers Institute bada pracodawców na całym świecie pod kątem prowadzonej przez nich polityki personalnej.
Nabór działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju został przedłużony do 13 stycznia. Firmy zyskują dwa dodatkowe dni na rejestrację praktyk realizowanych w 2020 roku. Forum Odpowiedzialnego Biznesu udostępniło także “Mapę dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju”, która ma służyć jako inspiracja dla zgłaszających inicjatywy CSR. Formularz rejestracji dostępny jest na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/raport2020/.
Chętniej z cyfrowych rozwiązań korzystają kobiety, a co czwarty Polak deklaruje, że jest zaawansowany technologicznie. To niektóre wnioski z opublikowanego właśnie raportu „Digital ethics – polscy konsumenci wobec wyzwań etycznych związanych z rozwojem technologii”.
Francusko-Polska Izba Gospodarcza zaprasza na wydarzenie on – line, które odbędzie się 17.12.2020 w godzinach 14:30 – 16:00. Tuż przed końcem roku zostaną ogłoszone wyniki piątej edycji badania CSR w praktyce – barometr CCIFP. Jest to jedyne w Polsce cykliczne badanie pokazujące poziom zaangażowania firm w działania CSR.
Debata Biznes na rzecz zmiany zainaugurowała drugą edycję Climate Leadership, inicjatywy budującej społeczność liderów realnej zmiany w biznesie na rzecz neutralności klimatycznej i zrównoważonego rozwoju. Podczas spotkania, które odbyło się online, uczestnicy pierwszej edycji programu przedstawili wypracowane wspólnie z ekspertami rozwiązania prośrodowiskowe.
Rusza trzecia odsłona akcji charytatywnej „Pomagajmy Gigabajtami”. Klienci indywidualni mobilnych ofert na abonament w Orange mogą przekazywać niewykorzystane pakiety danych, które zostaną zamienione na tablety z internetem dla dzieci i młodzieży w trudnej sytuacji. Dzięki temu podopieczni Towarzystwa Przyjaciół Dzieci będą mogli korzystać z nowoczesnych urządzeń do nauki i zabawy w środowiskowych ogniskach wychowawczych.
Aż 75% śladu środowiskowego telefonów komórkowych pochodzi z procesu produkcyjnego, a 25% z ich codziennego użytkowania. Orange Polska rusza z kampanią zachęcającą do świadomego rozstawania się z nieużywanymi już smartfonami. Niepotrzebne telefony można odsprzedać w każdym salonie operatora. W ciągu 10 lat, Orange zebrał już ponad 15 milionów starych telefonów komórkowych na całym świecie.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.