Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W kolejnym odcinku #DiversityTalks Marzena Strzelczak, doradczyni zarządu FOB ds. DEI, rozmawia z Aleksandrą Siuda, senior brand menadżerką Vichy L’oreal Polska i Krajów Bałtyckich, oraz Katarzyną Dowbor, ambasadorką kampanii marki Vichy Neovadiol „Menopauza bez pauzy. Ja się dopiero rozkręcam!”, na temat menopauzy i andropauzy.
Rośnie liczba osób, których ten temat dotyczy. Jak wskazują dane Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), w 2030 roku 1,2 miliarda kobiet na świecie będzie miało 50 lat, a co się z tym wiąże, doświadczy objawów menopauzy. Rozmówczynie Marzeny Strzelczak tłumaczą, jak obalać mity związane z tym tematem i nie tabuizować naturalnych etapów życia pozytywnie inspirując kolejne pokolenia kobiet
Poprzez zaproszenie znanych postaci ze świata mediów i kultury do udziału w kampanii, L’Oreal, chce pokazać, że temat menopauzy dotyczy każdej kobiety, a proces edukacyjny jest kluczowy dla budowania więzi i zrozumienia w społeczeństwie.