Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Nabór działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju został przedłużony do 13 stycznia. Firmy zyskują dwa dodatkowe dni na rejestrację praktyk realizowanych w 2020 roku. Forum Odpowiedzialnego Biznesu udostępniło także “Mapę dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju”, która ma służyć jako inspiracja dla zgłaszających inicjatywy CSR. Formularz rejestracji dostępny jest na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/raport2020/.
Raport „Społeczna odpowiedzialność Sanofi w Polsce” to pierwsza tak kompleksowa publikacja nt. działalności z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju firmy Sanofi w Polsce.
Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.
Ukazało się dziewiąte zestawienie Listków CSR Tygodnika “Polityka”, przygotowywane jest we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmą Deloitte. Ankietę wypełniło i przesłało do redakcji 96 przedsiębiorstw, 68 spośród nich zostało nagrodzonych.
Czternasta edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm obyła się w przestrzeni wirtualnej. W tym roku w ROF wzięły udział 74 firmy. Do głównego zestawienia zakwalifikowało się 68 przedsiębiorstw, a na jego czele znalazły się BNP Paribas Bank Polska oraz ING Bank Śląski.
Dzięki darowiźnie finansowej przekazanej dla Polskiego Czerwonego Krzyża, 3000 seniorów oraz osób samotnych i w kwarantannie, otrzyma paczki z produktami ochrony osobistej, w tym tak potrzebne maseczki i płyny dezynfekujące oraz z artykułami spożywczymi. To kolejna aktywność Sanofi, tym razem na szczeblu lokalnym, w ramach społecznego zaangażowania firmy w walce z pandemią.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu kontynuuje akcję #BiznesReagujeOdpowiedzialnie i zaprosiło prezeski i prezesów firm partnerskich FOB do wypowiedzi o zagrożeniach, wyzwaniach i zmianach funkcjonowania biznesu w obliczu pandemii. W ramach cyklu filmów i wywiadów o działaniach swoich organizacji opowiedzą CEOs firm: ABC-Czepczyński, LPP, Sanofi Polska oraz Siemens Polska.
25 września Minister Finansów, Inwestycji i Rozwoju rozpoczął kampanię „Odpowiedzialny konsument”. W ramach kampanii upowszechniane są broszury informacyjne i animacje opracowane przez ekspertów Grupy Roboczej ds. Konsumenckich, do której należą przedstawiciele organizacji społeczeństwa obywatelskiego, instytucji publicznych, firm oraz uczelni.
Nowe badanie opinii przeprowadzone przez Sanofi dowodzi, że choć trzy czwarte konsumentów z tzw. Pokolenia Internetu (osoby urodzone w latach 1981–1996) deklaruje, że dba o siebie, aby zapewnić sobie dobre zdrowie, połowa pochodzących z tej samej grupy wiekowej przedstawicieli zawodów medycznych uważa, że to nieprawda. Za taki stan rzeczy odpowiada wg. nich brak profesjonalnych informacji jak dbać o zdrowie, z których to pokolenie mogłoby korzystać.
Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach potrafimy rozmawiać o wszystkim, jednak nadal tematyka dojrzewania wywołuje poczucie zakłopotania u rodziców, niezależnie od płci. Kampania „Porozmawiajmy Mamo” koncentruje się przede wszystkim na wspieraniu mam w prowadzeniu rozmów z nastoletnimi córkami m.in. o pierwszej miesiączce. Jednak nie zapominamy również o ojcach, ponieważ ich otwarta komunikacja w tej sferze jest bardzo ważną.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.