Świąteczna współpraca z Frisco.pl

Metryka praktyki

Firma: WAWEL,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Marketing zaangażowany społecznie
Dokument źródłowy: Raport 2020

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 1 - Koniec z ubóstwem
- Cel 2 - Zero głodu

Firma Wawel oraz Fundacja „Wawel z Rodziną” w ramach świątecznej współpracy z Frisco.pl przeprowadziły drugą edycję charytatywnej akcji „Zostań Pomocnikiem św. Mikołaja”. Klienci sklepu frisco.pl podczas zakupów online, wybierając produkty marki Wawel sprawili, że drugi taki sam produkt zakupiony w okresie trwania akcji trafił do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 2 przy ul. Jaktorowskiej w Warszawie. Przekazano łącznie 864,24 kg słodyczy, na podstawie 9786 zamówień internetowych złożonych przez klientów. Dodatkowo w ramach akcji zorganizowano także dla podopiecznych ośrodka spotkanie online z twórcami kanału WiP Bros.

Firma Wawel i Fundacja “Wawel z Rodziną” od 12 lat wspierają placówki opiekuńczo-wychowawcze. Do tej pory, dzięki cyklicznym akcjom dla domów dziecka, aż 127 ton słodyczy trafiło do ponad 430 placówek opiekuńczo-wychowawczych w całej Polsce.