Kampania edukacyjna „Zmiany są piękne. Menopauza. Mówmy o tym!”

Metryka praktyki

Firma: L'Oréal Polska,
Branża: Farmaceutyka, FMCG, Przemysł chemiczny,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Edukacja konsumentów
Dokument źródłowy: Raport 2022

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

Marka Vichy należąca do L’Oréal Polska od ponad 20 lat bada wpływ menopauzy na starzenie się skóry. Przy okazji Światowego Dnia Menopauzy marka zainicjowała kampanię Zmiany są piękne. Menopauza. Mówmy o tym!, chcąc wesprzeć kobiety w postrzeganiu menopauzy jako naturalnego etapu, który otwiera przed nimi nowe możliwości. Odbyły się bezpłatne warsztaty zapewniające kobietom w okresie okołomenopauzalnym dostęp do porad w zakresie pielęgnacji skóry, odżywiania, dobrego samopoczucia oraz zdrowia. Do kampanii zaproszono ambasadorki: Agnieszkę Dygant, która wkracza w okres menopauzy, i Katarzynę Dowbor, która jest po menopauzie.