Aasa Polska nagrodzona za kampanię „Aasy Netu – bądźmy bliżej”

16 lutego 2018

Dotyczy firmy: AASA Polska,

Aasa Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, zdobyła statuetkę w kategorii „Społecznie odpowiedzialni 2017” za kampanię „Aasy Netu – bądźmy bliżej” w konkursie Loan Magazine Awards 2017. Gala rozdania nagród odbyła się 8 lutego 2018 roku we Wrocławiu.

Loan Magazine Awards to konkurs, którego celem jest wyłonienie najlepszych produktów, inicjatyw i usług na rynku pożyczek pozabankowych i w szeroko rozumianej branży FinTech. Nagrody przyznawane są przez przedstawicieli najważniejszych firm i instytucji branżowych.  

Aasa Polska zwyciężyła w kategorii „Społecznie Odpowiedzialni 2017” za kampanię CSR „Aasy Netu – bądźmy bliżej”. Została ona przyznana przez przedstawicieli środowiska finansowego w wyniku głosowania, które miało miejsce podczas gali. Celem kampanii jest cyfrowa aktywizacja dojrzałych osób, zwłaszcza kobiet między 45. a 70. rokiem życia, przy wsparciu młodszych pokoleń. W ramach inicjatywy powstał bezpłatny multimedialny program nauczania dotyczący m.in. pisania maili, prowadzenia rozmów on-line i wyszukiwania interesujących informacji w Internecie. Partnerem honorowym kampanii jest Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych, a partnerem medialnym portal Odpowiedzialnybiznes.pl.

Czytaj >> Rusza akcja edukacyjna dla kobiet 45+ dotycząca korzystania z Internetu

Aasa Polska zdobyła także statuetkę w kategorii „Biznesowa Pożyczka Roku” za ofertę „Aasa Dla Biznesu”. Jury konkursu doceniło tę propozycję po raz drugi.

Jestem bardzo szczęśliwy i dumny, że zostaliśmy docenieni za ciężką pracę wykonaną na rzecz wspierania mikroprzedsiębiorczości i odpowiedzialności społecznej, które są niezwykle ważne dla nas i całej branży – powiedział Ovais Siddiqui, CEO Aasa Polska.Dobrze jest widzieć, że przedstawiciele sektora doceniają nasze działania w tym obszarze. W tym roku planujemy kontynuować i rozwijać obie nagrodzone inicjatywy

źródło: materiały prasowe firmy