sie 14 2014

Złote Spinacze – konkurs na najlepsze kampanie PR

Lokalizacja: Polska,

Patronat medialny portalu odpowiedzialnybiznes.pl

Związek Firm Public Relations już po raz 12. organizuje najważniejszy dla polskiej branży public relations konkurs – Złote Spinacze, wyłaniający najlepsze kampanie PR w 27 kategoriach.

Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych realizujących kampanie PR w Polsce.

Celem Złotych Spinaczy jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.

Firmy coraz lepiej rozumieją znaczenie i jakość działań PR. Skuteczne, kreatywne i realizowane wg najlepszych standardów projekty wzmacniają pozycję firm, zbliżają je do konsumenta, oraz pozytywnie wpływają na relacje wewnątrz organizacji. Złote Spinacze pozwalają wyróżnić i uhonorować najlepsze i warte promowania przedsięwzięcia

Terminy nadsyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji to 14 i 21 sierpnia 2014 r.

Więcej informacji o konkursie na www.zlotespinacze.pl

Portal odpowiedzialnybiznes.pl jest patronem medialnym konkursu.