Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Związek Firm Public Relations już po raz 12. organizuje najważniejszy dla polskiej branży public relations konkurs – Złote Spinacze, wyłaniający najlepsze kampanie PR w 27 kategoriach.
Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych realizujących kampanie PR w Polsce.
Celem Złotych Spinaczy jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.
Firmy coraz lepiej rozumieją znaczenie i jakość działań PR. Skuteczne, kreatywne i realizowane wg najlepszych standardów projekty wzmacniają pozycję firm, zbliżają je do konsumenta, oraz pozytywnie wpływają na relacje wewnątrz organizacji. Złote Spinacze pozwalają wyróżnić i uhonorować najlepsze i warte promowania przedsięwzięcia
Terminy nadsyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji to 14 i 21 sierpnia 2014 r.
Więcej informacji o konkursie na www.zlotespinacze.pl
Portal odpowiedzialnybiznes.pl jest patronem medialnym konkursu.