Dotyczy firmy: T-Mobile Polska

Znalezione aktualności: 61

25 lutego 2022

T-Mobile udostępnia darmowe połączenia międzynarodowe do Ukrainy

W obliczu wydarzeń w Ukrainie firma T-Mobile dostępnia darmowe połączenia międzynarodowe do Ukrainy i przekazuje swoim klientom bezpłatne gigabajty.

20 lipca 2021

T-Mobile pomoże seniorom wzmocnić kompetencje cyfrowe w ramach projektu „Sieć Pokoleń”

T-Mobile wspólnie z Fundacją TV Puls „Pod Dębem” rozpoczynają projekt społeczny „Sieć pokoleń – bezpieczny senior online”. W ramach inicjatywy kilkanaście Domów Opieki Społecznej zostało wyposażonych w sprzęt komputerowy, a dla pensjonariuszy przygotowano program zajęć edukacyjnych z zakresu korzystania z technologii oraz specjalne dyżury z pracownikami call center.

17 czerwca 2021

T-Mobile po raz drugi z nagrodą „Złoty Listek CSR”

Poznaliśmy wyniki prestiżowego konkursu „Listki CSR” skierowanego do firm wspierających zaangażowanie społeczne oraz zrównoważony rozwój. W plebiscycie, organizowanym przez tygodnik „Polityka” we współpracy z Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, firma T-Mobile Polska drugi rok z rzędu otrzymała najwyższe, złote, wyróżnienie za realizację swojej strategii CSR.

28 kwietnia 2021

Blisko pół tysiąca nauczycieli i siedem tysięcy uczniów zaangażowanych w projekt B.NET

T-Mobile, wspólnie z Fundacją Digital University, zakończył pierwszą edycję projektu edukacyjnego B.NET. W 16 szkoleniach online wzięło udział łącznie blisko 500 nauczycieli, a w podsumowującym projekt turnieju wiedzy prawie 7000 uczniów.

28 kwietnia 2021

Zerowa emisyjność w 2040 roku

22 kwietnia obchodzony był międzynarodowy Dzień Ziemi. Z tej okazji T‑Mobile dzieli się ambitnymi zobowiązaniami grupy Deutsche Telekom. Zgodnie z nową strategią firma chce spełnić cel zerowej emisyjności (netto) dotyczący emisji pośrednich i bezpośrednich w 2025 roku, a ten dotyczący całego łańcucha dostaw już w 2040 roku – czyli o 10 lat wcześniej niż zakładano pierwotnie.

11 stycznia 2021

Jeszcze do 13 stycznia odpowiedzialny biznes może zgłaszać dobre praktyki

Nabór działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju został przedłużony do 13 stycznia. Firmy zyskują dwa dodatkowe dni na rejestrację praktyk realizowanych w 2020 roku. Forum Odpowiedzialnego Biznesu udostępniło także “Mapę dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju”, która ma służyć jako inspiracja dla zgłaszających inicjatywy CSR. Formularz rejestracji dostępny jest na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/raport2020/. 

20 listopada 2020

Smartfonowa regeneracja w T-Mobile

Czy można być jednocześnie nowoczesnym, oszczędnym i ekologicznym? T-Mobile startuje z akcją „Smartfon regeneracja”, w ramach której daje telefonom drugie życie – od 17 listopada za symboliczną złotówkę klienci będą mogli nabyć w abonamencie odnowione egzemplarze iPhone’ów, objęte dwuletnią gwarancją.

3 września 2020

T-Mobile obniża stawki połączeń i SMS-ów na Białoruś

Odpowiadając na apele organizacji międzynarodowych, lokalnych NGO-sów oraz internautów, T‑Mobile Polska obniża stawki połączeń i SMS-ów na Białoruś, aby ułatwić utrzymywanie kontaktów z osobami po białoruskiej stronie granicy. W zależności od segmentu obniżki wynoszą do 85% względem dotychczasowych cen.

18 sierpnia 2020

T-Mobile prezentuje raport odpowiedzialności biznesu w nowoczesnej odsłonie

T-Mobile Polska opublikował raport społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma wielokrotnie nagradzana za swoje odpowiedzialne działania w tym roku po raz pierwszy wydała pełne podsumowanie działań podjętych w 2019 roku – z CR-owymi aktywnościami operatora można zapoznać się w raporcie w wersji online, w którym wykorzystano elementy technologii virtual reality.

15 lipca 2020

Wirtualny CSR – czy to działa?

Pandemia koronawirusa wpłynęła na konieczność wprowadzenia szybkich zmian w organizacji pracy w firmach. Na ratunek przyszły rozwiązania mobilne czy korzystanie z nowoczesnych platform do videokonferencji. Przed ogromnym wyzwaniem stanęły także działy HR-u i CSR-u – w końcu praca to nie tylko wykonywanie zadań, lecz także socjalizacja i integracja ze współpracownikami. Czy te aktywności z zakresu zaangażowania społecznego biznesu i wolontariatu pracowniczego, są możliwe do realizacji w czasie pandemii?