Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Na portalu PulsHR.pl ukazał się artykuł Justyny Koc poświęcony rosnącej roli społecznej odpowiedzialności biznesu, także w kontekście zmian na rynku pracy. Eksperckiego komentarza udzielił Miłosz Marchlewicz, koordynator promocji, komunikacji i projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
– Koncepcja CSR jest coraz częściej postrzegana jako skuteczne narzędzie employer brandingu i tworzenia włączającego miejsca pracy. Umożliwia to firmom przyciąganie talentów i wykorzystanie potencjału drzemiącego w różnorodnych zespołach. To niezwykle istotne w kontekście niekończących się dyskusji o rynku pracownika. Firmy coraz częściej realizują projekty odpowiadające na aktualne wyzwania społeczne i demograficzne – komentuje Miłosz Marchlewicz, koordynator promocji, komunikacji i projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
W artykule Justyny Koc zatytułowanym „CSR to już nie moda. Bez niego firmy nie znajdą pracowników” poruszono także m.in. kwestie związane z raportowaniem niefinansowym, dialogiem z interesariuszami oraz unijną dyrektywą work-life balance. Cały tekst dostępny jest tutaj >>>
Źródło: pulsHR.pl