Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
W Forum Odpowiedzialnego Biznesu kieruje zespołem komunikacji i promocji. Odpowiada za planowanie i realizację strategii komunikacji FOB, obejmującej m.in. media relations i rozwój mediów własnych organizacji.
Wspiera realizację projektów badawczych Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Prowadzi zajęcia o CSR, ESG i zrównoważonym rozwoju na uczelniach wyższych.
Dołączył do zespołu Forum Odpowiedzialnego Biznesu w październiku 2017 r., rozpoczynając swoją pracę od prowadzenia i komunikacji programu edukacyjnego Liga Odpowiedzialnego Biznesu. Następnie zajmował się m.in. bieżącą aktualizacją portalu Odpowiedzialnybiznes.pl, obsługą mediów społecznościowych FOB oraz prowadzeniem działań komunikacyjno-promocyjnych inicjatyw FOB realizowanych w ramach Karty Różnorodności.
Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmie budowlanej wchodzącej w skład Grupy PSB, gdzie odpowiadał za marketing, PR i CSR oraz współpracując z mediami lokalnymi. Absolwent kulturoznawstwa (spec. komunikacja kulturowa) na Uniwersytecie Gdańskim. W latach 2015 – 2016 ambasador CSR Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Zainteresowania naukowe – społeczna odpowiedzialność organizacji sportowych i antropologia sportu.
Różnorodność i inkluzja powoli przestają być terminami rozpoznawalnymi wyłącznie przez garstkę osób śledzących najnowsze trendy CSR i HR. Świadczą o tym coraz liczniej pojawiające się publikacje, debaty i spotkania poświęcone tej tematyce. Rośnie także grono pracodawców, którzy dołączyli do Karty Różnorodności – międzynarodowej inicjatywy koordynowanej w Polsce przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Firmy coraz częściej zdają sobie także sprawę z oczekiwań społecznych.
Biznes i otoczenie biznesu zauważa pozytywną rolę regulacji dotyczących zrównoważonego rozwoju. Jak wynika z badań, które zrealizowaliśmy jako FOB, to regulacje są motorem napędowym zrównoważonego rozwoju i narzędziem dla osób, które odpowiadają za konkretne procesy w firmach
Przedsiębiorcy wiedzą, że powinni ujawniać coraz więcej danych niefinansowych, ale mają problem z określeniem, które informacje mogą być ważne dla inwestorów
Konieczność dostosowania się do rosnących oczekiwań konsumentów to jeden z istotnych czynników wpływających na popularyzację koncepcji zrównoważonego rozwoju.
Społeczeństwo oczekuje, że aktywność marek nie będzie chwilowym trendem, a na stałe zagości w codziennej praktyce biznesowej
Z okazji zbliżającego się Dnia Umiejętności Młodzieży @CSREuropeOrg przeprowadziło wywiad o #upskilling i #reskilling z Marzeną Strzelczak – prezeską @FOB_Poland, która niedawno weszła w skład zarządu CSR Europe. WYWIAD 👉 https://odpowiedzialnybiznes.pl/artykuly/csr-voice-marzena-strzelczak-o-przekwalifikowaniu-i-podnoszeniu-kompetencji-polskich-pracownikow/ #sustainability #CSREurope
✨ I my również podpisaliśmy MANIFEST #OnlyOneEarth @GRIDWarszawa 🌎 Zachęcamy #firmy oraz #instytucje do wsparcia inicjatywy - działajmy wspólnie! zmieńmy bieg zdarzeń! 🙌 https://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/manifest-onlyoneearth-w-obronie-naszej-planety/
👀 Co się dzieje w wolontariacie i wolontariacie pracowniczym? Sprawdź najnowszą prasówkę, którą przygotował nasz ekspert – Karol Krzyczkowski 👉 https://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/co-sie-dzieje-w-wolontariacie-i-wolontariacie-pracowniczym-prasowka-5-2022/