Ewa Wojciechowicz

starsza menedżerka projektów

Telefon: +48 663 020 358

W Forum Odpowiedzialnego Biznesu od października 2015 roku. Odpowiada za współpracę z biznesem, planowanie i organizację wydarzeń w ramach Programu Partnerstwa, redakcję i opracowanie publikacji i infografik. Prowadzi szkolenia dla firm. Z ramienia FOB zasiada w Grupie ds. raportowania niefinansowego skupiającej ekspertów z zakresu ujawniania informacji społecznych i środowiskowych.

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W latach 2014 – 2015 ambasadorka Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, nagrodzona za największą aktywność XI edycji tego programu. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in w Na studiach działała w zarządzie uczelnianego Biura Wolontariatu i organizacji studenckiej AIESEC. Odbyła staż w Fundacji Rozwoju Dzieci im. Komeńskiego oraz firmie Skanska Property Poland, gdzie realizowała zadania z zakresu CSR oraz marketingu.

Najnowsze artykuły tego autora

22 października 2021

Rynek jest gotowy na zmiany w kierunku obiegu zamkniętego

Analiza procesów funkcjonujących w firmie może pokazać, że rozwiązanie zgodne z ideą GOZ już w niej funkcjonuje, tylko nie zdawaliśmy sobie z tego sprawy.

7 października 2021

Trzeba działać z rozwagą [wywiad]

Czy dla branży mleczarskiej w ogóle jest przyszłość za kilkanaście, kilkadziesiąt lat?

1 października 2021

Jak firmy badają potrzeby pod działania CSR?

Firmy badające potrzeby interesariuszy dot. CSR to firmy innowacyjne, które chcą wyprzedzać trendy, a także przygotowywać ofertę najlepiej dopasowaną do potrzeb odbiorców

11 lutego 2021

Pracodawcy są mocno zaangażowani

Tam, gdzie było to możliwe, wprowadzono elastyczne modele pracy, wiele firm uruchomiło fundusze pozwalające pracownikom wyposażyć domowe biura.

8 grudnia 2020

Świadomy konsument zmieni biznes. Komentarz Ewy Wojciechowicz dla „Pulsu Biznesu”

Biznes stanął także przed nowym wyzwaniem wspierania zdrowia psychicznego i motywowania pracowników podczas pracy zdalnej. Jednak myśląc o rozwoju odpowiedzialnego biznesu – niezależnie czy skupiamy się na kwestii raportowania, czy na potrzebach klientów – nasze analizy i tak prowadzą w kierunku konieczności troski o środowisko naturalne.