lis 05 2020

Rusza rejestracja na pierwszy Summit ruchu B Corp w Polsce

Lokalizacja: On-line,

Patronat medialny portalu odpowiedzialnybiznes.pl

Summit pod hałem “Feel the planet, feel the people” odbędzie się 5 i 6 listopada na platformie Hopin. Wydarzenie zgromadzi liderów najbardziej zrównoważonych firm w Polsce i na świecie oraz wielu międzynarodowych ekspertów ds. sustainability i gospodarki regeneratywnej. Wydarzenie zostało objęte patronatem medialnym portalu Odpowiedzialnybiznes.pl.

Ambicją Summitu jest zebranie w jednym miejscu firm i liderów, którzy są świadomi negatywnych skutków starego paradygmatu robienia biznesu i chcą być częścią zmiany.

– Chcemy dać wyraźny znak, że potrzeba zmian jest pilna. Nie mamy wyjścia, musimy „naprawić świat za 10 lat”. W tym celu potrzebujemy konkretnej wiedzy, konkretnych inspiracji i konkretnych działań – mówi Paweł Niziński, prezes Better. i Market Explorer ruchu B Corp w Polsce.

Wśród prelegentów i panelistów zobaczymy m.in. Chrisa Marquisa, autora książki „Better Business: How the B Corp Movement is Remaking Capitalism”, Sandrine Dixson-Declève – przewodniczącą Klubu Rzymskiego, Mathiasa Vicherat – Sekretarza Generalnego Grupy Danone, Shivę Dustdar – szefową Innovation Finance Advisory w European Investment Bank, Marcello Pallazziego – globalnego ambasadora ruchu B Corp, Waltera Linka – współzałożyciela organizacji NOW Partners, z którą związana jest także prowadząca panel Moneshia zu Elst, Dominkę Bettman – CEO SIEMENS Poland i Przemysława Gdańskiego – CEO BNP Paribas Polska oraz wielu innych gości, których łączy idea traktowania biznesu jako narzędzia do naprawiania świata.

„Feel the planet, feel the people”, to dwa dni inspirujących wykładów, angażujących klas mistrzowskich, ożywionych dyskusji, networkingu oraz obcowania ze sztuką. To okazja do rozmowy, pogłębienia swojej wiedzy i wymiany doświadczeń m.in. w takich obszarach jak gospodarka obiegu zamkniętego, zrównoważone opakowania, zrównoważone budownictwo, impact investment, walka z marnowaniem żywności, gospodarowanie odpadami, prawa człowieka, wellbeing, empatia w biznesie, etyczna komunikacja, bioróżnorodność, dostęp do zasobów wodnych i ich ochrona, zrównoważona turystyka, resilience w biznesie oraz solution journalism. Motywem przewodnim wydarzenia będą cztery żywioły, symbolicznie nawiązujące do najważniejszych wyzwań, z którymi my i nasza planeta mierzymy się w obecnym czasie.

Szczegółowe informacje nt. wydarzenia znajdują się na stronie.
Wydarzenie będzie odbywać się w całości w języku angielskim.

źródło: mat. pras.