sie 19 2010

Rusza 4 edycja Akademii Zarządzania Społecznym Zaangażowaniem Firm.

Lokalizacja: Polska,

Akademia jest unikalnym w Polsce programem budowania strategii społecznego zaangażowania firmy i efektywnego wykorzystania różnorodnych narzędzi w tym obszarze. Czwarta edycja Akademii składa się z cyklu dwóch warsztatów (każdy warsztat trwa dwa dni), które odbędą się w dniach 21-22 października i 5-6 listopada 2008 r. w Warszawie.

Dotychczas w Akademii wzięło udział 40 uczestników z 26 firm i fundacji firmowych, m.in BOT Górnictwo i Energetyka, Cadbury Wedel, Danone, Fortis Bank, Fundacja Grupy TP, Hochtief, ING Bank Śląski, PKN Orlen, PricewaterhouseCoopers, Renault, Tesco. Program Akademii skierowany jest do osób odpowiedzialnych za: zarządzanie obszarem odpowiedzialności społecznej (CSR) w firmach, organizowanie programów społecznych i programów wolontariatu pracowników, utrzymywanie kontaktów z organizacjami pozarządowymi oraz społecznościami lokalnymi.

Program Akademii został stworzony przez firmę CSR Consulting i Instytut Partnerstwa BI-NGO we współpracy z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego i jest to pierwszy program w Polsce, który w kompleksowy sposób łączy doświadczania praktyków i badaczy zagadnień związanych z CSR i zaangażowaniem społecznym.

W trakcie warsztatów uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności:

  • oceny realizacji społecznego zaangażowania swojej firmy,
  • identyfikacji obszaru zaangażowania społecznego,
  • budowania partnerstwa firmy z organizacjami pozarządowymi,
  • planowania strategii,
  • efektywnego wykorzystania różnych narzędzi społecznego zaangażowani,
  • budowania wskaźników i mierzenia rezultatów.