sty 08 2010

Konferencja Zarządzanie wiedzą

Lokalizacja: Polska,

W dniach 18-19 lutego 2010 r. odbędzie się konferencja „Zarządzanie wiedzą” organizowana przez Nowoczesną Firmę w ramach Business Knowledge Events. W konferencji weźmie udział Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Pierwszego dnia konferencji swoją wiedzą i doświadczeniami podzielą się eksperci i praktycy z obszaru zarządzania wiedzą, który jest ważnym obszarem dla organizacji wspierających CSR. Drugiego dnia odbędą się innowacyjne,całodniowe warsztaty przygotowane specjalnie dla uczestników projektu. Wydarzenie będzie miało miejsce w Knowledge Village w Warszawie.

Uczestnicy konferencji uzyskają:

  • informacje o obecnej sytuacji związanej z zarządzaniem wiedzą w polskich przedsiębiorstwach i organizacjach
  • wymianę wiedzy, poglądów i doświadczeń pomiędzy uczestnikami wydarzenia
  • przybliżenie obecnych trendów i kierunków rozwoju systemów zarządzania
  • prezentację narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą i informacją
  • propozycje usprawnienia wewnętrznej organizacji i współpracy w przedsiębiorstwach

Uczestnikom warsztatu przedstawione zostaną:

  • metody motywowania pracowników do generowania pomysłów i angażowania się w proces rozwoju firmy
  • sposoby zarządzania kreatywnością i innowacją
  • zadania lidera innowacyjnej organizacji
  • sposoby przeprowadzania kampanii pomysłów i Open Innovation
  • sposoby wykorzystania kampanii pomysłów i Open Innovation w budowaniu przewagi konkurencyjnej
  • sposoby tworzenie środowiska stymulującego kreatywność

W programie:

  • Jan Fazlagić, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
  • Natalia Ćwik, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
  • Joanna Kotala, Ideacto
  • Michał Semczyszyn, Divante
  • Jarosław Kozłowski, Energa
  • Jakub Banasiak i Szymon Kudła, Wymiatacze.pl
  • Wojciech Korskak, Explorer-Consulting
  • Piotr Michalczuk, ITO Polska
  • Aleksander Sala, Kolibro
  • Maciej Mierzejewski, AstraZeneca Pharma Poland
  • Tomasz Żelski, PTTK Centertel

Koszt udziału wynosi 950,00 zl + 22% Vat.