kwi 22 2021

Czy polski konsument zna Cele Zrównoważonego Rozwoju?

Lokalizacja: On-line,

Partner merytoryczny - Forum Odpowiedzialnego Biznesu

22 kwietnia w ramach Kampanii 17 celów odbędzie się ogłoszenie wyników badania konsumenckiego oraz debata oksfordzka. Na wydarzenie zaprasza CSR Consulting oraz Banku BNP Paribas. Badanie sprawdzi znajomość Celów Zrównoważonego Rozwoju wśród Polaków. Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest partnerem merytorycznym Kampanii 17 Celów.

REJESTRACJA >> 

termin: czwartek, 22 kwietnia 9:30 – 12:00, online

09:30 – 9:45    Briefing dla dziennikarzy – Dariusz Maciołek, Bank BNP Paribas oraz Małgorzata Greszta, Kampania 17 Celów

10.00 –10.45    Debata oksfordzka – Prowadząca Małgorzata Greszta, Kampania 17 Celów

Polski konsument nie jest gotowy i nie chce podejmować działań na rzecz celów zrównoważonego rozwoju

Za: Miłosz Marchlewicz, Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Bolesław Rok, Akademia Leona Koźmińskiego; Marta Karwacka, Good Impact

Przeciw: Elżbieta Szadzińska, Federacja Konsumentów; Dariusz Maciołek, Bank BNP Paribas; Michał Mikołajczyk, Rekopol O.O.O.

10:45 – 11:00    Prezentacja rozszerzonych wyników badania – Małgorzata Greszta, Kampania 17 Celów

11:00 – 11:15    BNP Paribas: Na rzecz Celów – Agnieszka Michalik, Bank BNP Paribas

11:15- 11:25    Ogłoszenie Kampanii Dobre Cele – Małgorzata Greszta, Kampania 17 Celów

11:25 – 11:45    Pytania dziennikarzy i publiczności

Źródło: Materiały organizatora