Publikacje

Wybrany typ publikacji: Publikacje i badania CSR

Zobacz wszystkie publikacje

Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki

Książka stanowi dorobek konferencji, zorganizowanej przez Centrum Etyki Biznesu w grudniu 2005 roku. Reprezentujące różne środowiska grono autorów poszczególnych artykułów przedstawia w niej problematykę edukacji konsumenckiej z różnych punktów widzenia, na różnym poziomie ogólności i posługując się odmiennym instrumentarium pojęciowym i badawczym.

Nowe przewagi konkurencyjne. Odpowiedzialne przedsiębiorstwo na rynku europejskim

Publikacja poprzedzająca cykl szkoleń z zakresu: strategii odpowiedzialnego zarządzania firmą, budowania relacji z otoczeniem społecznym,…

Świadomość ekonomiczna społeczeństwa i wizerunek biznesu

Polacy akceptują gospodarkę rynkową, uznając ją za najlepszy system gospodarczy. Jednocześnie są zdecydowanie rozczarowani jej…

Uczciwość w świecie finansów

Książka jest pokłosiem konferencji zorganizowanej przez Centrum Etyki Biznesu, poświęconej etycznemu wymiarowi związanemu ze światem…

Roczny raport z działań i wyników przedsiębiorstwa. Nowe tendencje w sprawozdawczości biznesowej

W książce omówiono wymogi sprawozdawczości finansowej w Polsce i na świecie, uwzględniając zarówno elementy obligatoryjne, jak i uznaniowe, oraz zjawiska globalizacji rynków kapitałowych, społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw i rosnących oczekiwań adresatów sprawozdań.

Wizjonerskie organizacje. Praktyki zarządzania najlepszych firm

Książka światowej sławy wykładowcy i konsultanta zasad zarządzania Jamesa C. Collinsa oraz jego partnera Jerrego…

Typ publikacji

Obszar tematyczny