Publikacje

Wybrany typ publikacji: Publikacje i badania CSR

Wybrany obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne

Zobacz wszystkie publikacje

Raport „State of The Sustainability Profession”

Zrównoważony rozwój, zarówno jako zawód, jak i ścieżka kariery, rozwija się. Jak w ostatnich latach…

REPORT Responsible business in Poland 2017

The latest report “Responsible Business in Poland 2017. Good Practices” provides more than a thousand…

2018 Deloitte Millennial Survey

Deloitte opublikował kolejną edycję Millenial Survey, tym razem biorąc pod uwagę także Generację Z, czyli tzw. post-millenialsów. Wyniki raportu wskazują na rosnące rozczarowanie młodych ludzi biznesem i poczucie nieprzygotowania na zmiany na tzw. Industry 4.0.

“Baltic 2030 Bumps on the Road: How the Baltic Sea States are performing on the SDGs” – raport

Rada Państw Morza Bałtyckiego (Council of the Balic Sea States) opublikowała nowy raport poświęcony postępom…

Raport Biznes na rzecz bioróżnorodności

Raport wydany przez ZT Kruszwica prezentuje praktyki biznesu z zakresu ochrony bioróżnorodności. W publikacji zostały…

IKEA Clean air survey

Badanie pt. „Clean Air Survey” zostało przeprowadzone przez IKEA razem z londyńską agencją Crowd DNA w siedmiu krajach: Indiach, Chinach, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Włoszech i Stanach Zjednoczonych. Dzięki połączeniu metod jakościowych i modeli analitycznych, udało się poznać  podejście ludzi do kwestii zanieczyszczenia powietrza i jego wpływu na codzienne życie. Ponadto, aby jeszcze lepiej zrozumieć problem, w badaniu uwzględniono również analizę materiałów źródłowych oraz wywiady z 18 specjalistami w tej dziedzinie.

Tourism and the Sustianable Development Goals – Journey to 2030

„Turystyka i Cele Zrównoważonego Rozwoju – Podróż do 2030 r.” to publikacja Światowej Organizacji Turystycznej…

State of Green Business Report 2018

Portal Green Business opublikował raport opisujący przewidywane trendy na 2018 rok w działaniach związanych z…

W stronę lepszych rozwiązań. Dobre praktyki w przemyśle obuwniczym

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie opublikowała raport  przygotowany w ramach międzynarodowej kampanii Kupuj Odpowiedzialnie Buty (ang. Change…

„Partnerstwo w praktyce. Przegląd działań”

Publikacja, powstała w ramach trwającej od maja do października 2017 r. Kampanii 17/17 promującej Cele…

Edukacja to już obowiązkowy przedmiot w działaniach CSR – Rzeczpospolita 21.11.2016

Relacja z panelu dyskusyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu zorganizowanego podczas 6. Targów CSR na stadionie PGE…

Społecznie odpowiedzialne firmy pamiętają o edukacji – dodatek do Rzeczpospolitej

W gazecie Rzeczpospolita 18 listopada ukazał się dodatek na temat 6. Targów CSR i projektu „Edukacyjne…

Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa

Ministerstwo Skarbu Państwa i Ministerstwo Sportu i Turystyki opracowały dokument „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa”, który proponuje rozwiązania dla spółek SP planujących prowadzenie działań sponsoringowych. Dokument skierowany jest do organów spółek, w których Skarb Państwa w sposób bezpośredni i pośredni sprawuje władztwo korporacyjne. Stanowi wyraz oczekiwań Ministra Skarbu Państwa dotyczących prowadzenia działalności w tym obszarze.

Rola społeczności lokalnej w rozwoju gospodarki niskoemisyjnej

Plany Gospodarki Niskoemisyjnej (PGN) gmin będą miały duże znaczenie dla budowy gospodarki niskoemisyjnej i poprawy…

Typ publikacji

Obszar tematyczny