Publikacje

Wybrany typ publikacji: Publikacje i badania CSR

Wybrany obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie

Zobacz wszystkie publikacje

„Współpraca podmiotów biznesowych i organizacji pozarządowych: aspekty prawno-podatkowe”

Aby ułatwić współpracę biznesu z organizacjami pozarządowymi eksperci podatkowi i prawni Deloitte, partner Forum Odpowiedzialnego…

Znaki, etykiety, certyfikaty – jak sprawdzić czy moda jest naprawdę eko i fair?

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie przygotowała poradnik dla konsumentów po znakach, etykietach i certyfikatach eko i fair, które znaleźć można na metkach ubrań.

Atlas of Sustainable Development Goals 2018

Bank Światowy udostępnił bezpłatny i otwarty dla wszystkich Atlas Celów Zrównoważonego Rozwoju 2018. Na stronie…

REPORT Responsible business in Poland 2017

The latest report “Responsible Business in Poland 2017. Good Practices” provides more than a thousand…

Collaboration for Impact – raport CSR Europe i PwC

PwC i CSR Europe przeprowadziły badanie mające na celu ocenę zaawansowania i integracji działań z…

2018 Deloitte Millennial Survey

Deloitte opublikował kolejną edycję Millenial Survey, tym razem biorąc pod uwagę także Generację Z, czyli tzw. post-millenialsów. Wyniki raportu wskazują na rosnące rozczarowanie młodych ludzi biznesem i poczucie nieprzygotowania na zmiany na tzw. Industry 4.0.

„W kierunku gospodarki cyrkularnej – rekomendacje rozwoju i implementacji praktycznych rozwiązań dla biznesu”

Innowacyjna Gospodarka przygotował raport „W kierunku gospodarki cyrkularnej – rekomendacje rozwoju i implementacji praktycznych rozwiązań…

Mapa dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju

W oparciu o działania CSR zgłoszone do ubiegłorocznej edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre…

W stronę lepszych rozwiązań. Dobre praktyki w przemyśle obuwniczym

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie opublikowała raport  przygotowany w ramach międzynarodowej kampanii Kupuj Odpowiedzialnie Buty (ang. Change…

CSR Hackathons – How to effectively engage stakeholders in the joint creation of ideas and solutions?

This e-book presents a case study of CSR hackathons arranged by selected organizations and the benefits that companies have gained through innovative sustainability activities. Content Partner: Responsible Business Forum, Honorary Patronage: UN Information Center in Warsaw.

“Zachowania proekologiczne i poziom zdigitalizowania wśród pracowników biurowych”

Jak wynika z badania KPMG w Polsce aż 3 na 4 pracowników biurowych uważa, że wykorzystywane…

Raport z Konkursu Kampania Społeczna Roku 2016

3 lipca w Teatrze Kamienica na uroczystej Gali wręczono nagrody i wyróżnienia 19 kampaniom z…

Edukacja to już obowiązkowy przedmiot w działaniach CSR – Rzeczpospolita 21.11.2016

Relacja z panelu dyskusyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu zorganizowanego podczas 6. Targów CSR na stadionie PGE…

2015 Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study

Najnowsze badanie Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study pokazuje rosnący poziom zrozumienia, świadomości oraz udzielanego wsparcia konsumentów w krajach rozwiniętych dla społecznej odpowiedzialności biznesu. Jednocześnie rosną oczekiwania wobec firm, aby wychodziły poza dotychczasowe ramy korporacyjnego CSR i stawały się partnerami zmiany społecznej.

Typ publikacji

Obszar tematyczny