Publikacje

Wybrany typ publikacji: Publikacje FOB

Zobacz wszystkie publikacje

Firma = Różnorodność

Koncepcja zarządzania różnorodnością (ang. diversitymanagement) zyskuje w Polsce coraz większą popularność. Rośnie liczba firm podejmujących działania z zakresu zarządzania różnorodnością, które mają przyczyniać się do eliminacji zjawiska dyskryminacji w miejscu pracy i budowania kultury organizacyjnej otwartej na zróżnicowanych pracowników.

Firma = Etyka

Etyka biznesu to integralna część sposobu prowadzenia działalności biznesowej przez firmę. Określa standardy pracy wewnątrz firmy, relacje z klientami i innymi partnerami biznesowymi oraz ich rolę w społecznościach i krajach,w których firma prowadzi swoją działalność. Poniższa publikacja przybliża wiedzę na ten temat.

Responsible business in Poland 2008 Report

Responsible business in Poland 2008 Report is a summary of the selected companies’ involvement in execution of responsible business principles and an overview of other initiatives in this area. A core element of the publication is a compilation of 88 corporate good practices. In addition, the Report contains experts’ statements, research  results review on ecological awareness and on media responsibility, press monitoring, and CSR events’ calendar.

Rozmowy o dobrym biznesie

Efektem projektu skierowanego do MŚP „Rozmowy o dobrym biznesie” jest publikacja przedstawiająca sylwetki przedsiębiorców z całej Polski, którzy osiągnęli sukces w odpowiedzialny sposób.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2008. Dobre praktyki”

Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz siódmy zaprezentowało Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Tegoroczna edycja raportu zawiera rekordową liczbę 88 najciekawszych przykładów działań firm funkcjonujących w naszym kraju.

Eko-biuro

Tematem publikacji jest tworzenie ekologicznych programów w biurze, zawarte w niej są porady i wskazówki dotyczące procesu tworzenia eko-biura, a także inspirujące dobre praktyki.

Nowe przewagi konkurencyjne. Odpowiedzialne przedsiębiorstwo na rynku europejskim

Publikacja poprzedzająca cykl szkoleń z zakresu: strategii odpowiedzialnego zarządzania firmą, budowania relacji z otoczeniem społecznym,…

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2007. Dobre praktyki”

Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprezentowało dziś raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2007. Dobre praktyki”. To już szósta edycja raportu, który zawiera wybór 55 najciekawszych przykładów działań w obszarach: miejsce pracy, rynek społeczeństwo oraz środowisko naturalne, a także komentarze ekspertów, przegląd prasy i kalendarium wydarzeń poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu.

CSR w firmie – zysk dzięki odpowiedzialności

W najnowszym grudniowym numerze miesięcznika Forbes ukazał się przewodnik dla menedżera „CSR – zysk dzięki…

Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce. Wstępna analiza

Jaka jest kondycja społecznej odpowiedzialności biznesu w naszym kraju? Co zrobić, aby wzmocnić CSR polskiej gospodarki? 15 października 2007 zostały zaprezentowane wyniki pierwszej w Polsce analizy poziomu zaawansowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2006. Dobre praktyki”

Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprezentowało w poniedziałek 26 marca, raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2006. Dobre praktyki”. To już piąta edycja raportu, który zawiera wybór 68 najciekawszych praktyk w obszarach: miejsce pracy, rynek oraz społeczeństwo, a także komentarze ekspertów, przegląd prasy i kalendarium wydarzeń poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu.

To PRowcy napędzają CSR – wyniki badania

92% agencji PR oferuje usługi z zakresu zaangażowania społecznego. Co trzeci przedstawiciel agencji PR wdraża strategię CSR u klientów. 71% PRowców inicjuje działania CSR.

Responsible business in Poland 2005 Report – english summary

The report “Responsible business in Poland 2005” is a summary of companies’ involvement in implementing…

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2005”

Najnowsza edycja raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce”! W ciągu trzech lat raport zyskał opinię kompetentnego i wiarygodnego źródła wiedzy o realizacji inicjatyw CSR w Polsce. Niesłabnące zainteresowanie firm publikacją swoich praktyk w raporcie dowodzi, że jest on postrzegany jako prestiżowa publikacja. Najnowsza edycja zawiera 60 najlepszych praktyk biznesowych z 2005 roku.

Typ publikacji

Obszar tematyczny