Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza ukazuje się publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Wolontariat pracowniczy na rzecz…
Wolontariat pracowniczy jest jedną z najchętniej podejmowanych form aktywności społecznej. Firmy wykorzystują go do zaangażowania…
Z okazji jubileuszu “15 lat partnerstwa na rzecz CSR w Polsce” Forum Odpowiedzialnego Biznesu wydało publikację podsumowującą rozwój CSR. Wydawnictwo “Biznes, który zmienia świat” prezentuje to, co udało się osiągnąć w ostatnich 15 latach w obszarze odpowiedzialnego biznesu, koalicje i alianse, które to umożliwiły, a także trendy CSR, które przewidują eksperci tej koncepcji. Album pozwala krytycznie spojrzeć na biznesowy krajobraz minionych lat. Pokazując pozytywny wpływ CSR, przypomina jednocześnie bariery i kryzysy jego rozwoju.
Realizacja obietnicy lepszego miasta nie powiedzie się bez współpracy biznesu, administracji, mieszkańców i wsparcia rozwoju lokalnej przedsiębiorczości. Potrzebujemy biznesu nie tylko dlatego, że daje on mieszkańcom miejsca pracy i pozwala finansować proces rozwoju miasta, ale też m.in. ze względu na fakt, że przyczynia się utrzymywania usług publicznych na wysokim poziomie. Istotna jest także wiedza, doświadczenie i energia, jakie przynoszą ze sobą do miast przedsiębiorcy i firmy.
Polscy przedsiębiorcy rzadko pytają innych o opinie i oczekiwania pomimo, że właśnie dialog z interesariuszami jest dla firm źródłem pomysłów oraz szansą na rozwój. Ten temat został rozwinięty w najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Dialog i budowanie relacji z interesariuszami – podręcznik dla firm”. Jej premiera miała miejsce podczas II Anty-Konferencji CSR 15 października br. w Warszawie.
Minęły już czasy, w których remedium na konkurencję było działanie w pojedynkę. Współpraca na linii firma-firma to już standard, wciąż jednak wyzwaniem dla biznesu pozostają partnerstwa międzysektorowe. Najnowsza publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu „15 polskich przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu” prezentuje, jak łączyć siły sektorów dla obopólnych korzyści.
Coraz więcej firm w Polsce realizuje praktyki z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), jednak niewiele z nich mierzy efektywność, czy wpływ społeczny swoich działań. Jakie są sposoby mierzenia niematerialnych skutków CSR i jak robią to inni, opisuje Forum Odpowiedzialnego Biznesu w publikacji „Mierzenie efektywności i wpływu społecznego działań CSR”.
„15 polskich przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu. Część II” to kolejna publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu zawierająca case studies firm działających w Polsce, które wdrażają filozofię odpowiedzialnego biznesu do swoich strategii i działań operacyjnych.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu ma przyjemność zaprezentować swoją najnowszą publikację „15 polskich przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu”, zawierającą opisy i analizę najciekawszych dobrych praktyk w obszarze CSR firm działających w Polsce.
Publikacja „Współpraca organizacji pozarządowych z biznesem. Poradnik efektywnej współpracy” przygotowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu przedstawia w przejrzysty sposób najważniejsze kwestie dotyczących relacji biznes – NGO w kontekście społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
W najnowszym grudniowym numerze miesięcznika Forbes ukazał się przewodnik dla menedżera „CSR – zysk dzięki…
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.