Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Badanie „Odpowiedzialny marketing”, wykonane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR, Grupa Gemius SA) na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w 2011 roku.
Publikacja „Polskie i szwedzkie MSP wobec wyzwań CSR” jest podsumowaniem badania przeprowadzone w ramach projektu RespEn.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu i GoodBrand CEE pod patronatem Ministerstwa Gospodarki przeprowadziło badanie „CSR w Polsce – Menedżerowie 500 / Lider CSR”.
Badanie „Odpowiedzialny łańcuch dostaw” – wyniki badania na grupie firm oraz konsumentów, dotyczące standardów społecznej odpowiedzialności w zarządzaniu dostawami.
Raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Zarządzanie różnorodnością w Polsce” jest pierwszą próbą analizy zarządzania różnorodnością w Polsce. Raport stanowi część europejskiego Raportu na temat zarządzania różnorodnością.
Badanie „Młodzi konsumenci o CSR”, przeprowadzone w październiku 2009 r. przez firmę badawczą Gemius SA we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu, dotyczy postaw i świadomości młodych polskich konsumentów w odniesieniu do społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
Jaka jest kondycja społecznej odpowiedzialności biznesu w naszym kraju? Co zrobić, aby wzmocnić CSR polskiej gospodarki? 15 października 2007 zostały zaprezentowane wyniki pierwszej w Polsce analizy poziomu zaawansowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa.
92% agencji PR oferuje usługi z zakresu zaangażowania społecznego. Co trzeci przedstawiciel agencji PR wdraża strategię CSR u klientów. 71% PRowców inicjuje działania CSR.
Jest to raport z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Danone i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Badanie pokazuje, jak powszechnie rozumiana jest koncepcja odpowiedzialnego biznesu, z czym utożsamiany jest CSR i przez jakie grupy społeczne.
Raport jest wspólnym przedsięwzięciem Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce. Powstał na bazie badania na temat postaw liderów największych firm w Polsce wobec idei społecznej odpowiedzialności biznesu. Badanie zostało przeprowadzone na grupie menedżerów 170 spośród 500 największych firm w Polsce (na podstawie listy Rzeczpospolitej).