główna strona Targów CSR

Nieagencja

Nieagencja to firma, która wspiera organizacje w budowaniu strategii marketingowych przyszłości. Zajmuje się wsparciem sprzedaży, storytellingiem, impact marketingiem i koordynacją procesów marketingowych. W każdym naszym działaniu uwzględniamy aspekty ESG i CSR. Stale współpracujemy z organizacjami pozarządowymi (m.in. Fundacja Po Drugie) i realizujemy projekty społeczne (m.in. Zgłoś Trolla). W ramach Nieagencji działa Fundusz Money4Something, który pozwala nam realizować działania społecznie odpowiedzialne. Cieszymy się, że możemy realizować takie działania razem z naszymi klientami – wśród których znajdują się m.in. Groupe SEB (Tefal), Aviva, Essilor, Fundacja Avalon, Fundacja AMP Futbol Polska, Miasto St. Warszawa, Johnson&Johnson, Polska Izba Ubezpieczeń.

Więcej informacji na temat Nieagencji można znaleźć pod adresem: http://nieagencja.pl

Działania planowane na stoisku

  • działania we współpracy z Fundacją Po Drugie m.in. wsparcie Fundacji środkami przekazanymi za odsłuchy naszego podcastu Biznes Non-Fiction, współorganizację Pikniku Charytatywnego, z którego dochód został przekazany Fundacji,
  • działania związane z akcją Zgłoś Trolla, która przeciwdziała dezinformacji w polskim internecie,
  • działania związane ze współpracą z platformą Her Impact i wyrównywanie szans kobiet na rynku pracy,
  • działania związane ze Świętami, gdy przekazywaliśmy środki na rzecz NGO,
  • fundusz Money4Sth, który uruchamiamy, a trafią na niego środki z każdej faktury, którą wystawiamy w Nieagencji.