Uwaga – Nowy termin 8. Targów CSR: 29 października 2020 r. Więcej informacji »


Carrefour Polska

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Carrefour, chcąc zapewnić swoim klientom najwyższy komfort konsumpcji, dąży do uzyskania pozycji światowego lidera transformacji żywieniowej. Firma pragnie zagwarantować swoim klientom stały dostęp do świeżych warzyw i owoców od zaufanych i lokalnych dostawców, a także certyfikowanych bio produktów w przystępnych cenach. Carrefour chce demokratyzować zdrową i dobrej jakości żywność dla wszystkich. To podejście jest elementem szerokiej strategii „Carrefour 2022”, która ogłoszona została przez Grupę Carrefour w styczniu 2018 roku. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów Grupa Carrefour wprowadziła Act For Food – globalny program konkretnych działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości. Carrefour chce oferować klientom zdrowsze, bardziej przyjazne dla środowiska produkty z gwarancją identyfikowalności i w przystępnej cenie. Act For Food koncentruje się na konkretnych działaniach Carrefour. Każdy Konkret to nowe działanie zrealizowane przez firmę w ramach strategii transformacji żywieniowej – w Polsce jest to komunikacja już kilkunastu działań.

Planowane działania na stoisku

Podczas Targów CSR, na stanowisku Carrefour będzie można porozmawiać z przedstawicielami firmy oraz zapoznać się bliżej z bieżącymi działaniami Carrefour – m. in strategią i praktykami Transformacji Żywieniowej, która jest jednym ze strategicznych celów Carrefour. Odwiedzający będą mogli poznać odpowiedzi na wiele pytań, w tym:

  • ACT FOR FOOD, czyli jakie działania są podejmowane na rzecz lepszego jedzenia, smaku
    i jakości?
  • Demokratyzacja żywności BIO – na czym opiera się główny filar strategii transformacji
    żywieniowej Carrefour?
  • Koalicja na rzecz BIO – na czym polega kluczowa inicjatywa sieci?
  • Jak Carrefour wspiera polskich rolników?
  • Jakie działania podejmuje Carrefour w ramach filarów Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie?
  • Do czego zobowiązała się sieć w ramach polityki opakowaniowej?
  • Czego podejmuje się Carrefour w zakresie gospodarowania odpadami lub redukcji emisji
    gazów cieplarnianych?

Linki i multimedia