Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Atmoterm SA jest polską firmą informatyczno-konsultingową dostarczającą od 1981 roku rozwiązania dla środowiska i gospodarki. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam na kompleksowe kreowanie indywidualnych rozwiązań adekwatnych do potrzeb klientów. Uczestniczymy w inicjatywie UN Global Compact działającej na rzecz wspierania zrównoważonego rozwoju. Wspieramy Fundację Razem dla Środowiska, w ramach której realizujemy liczne projekty, prowadząc m.in. edukację ekologiczną społeczeństwa. Projektujemy oraz wdrażamy optymalne i nowoczesne rozwiązania w następujących dziedzinach:
Europejski Zielony Ład, a także zrównoważone finansowanie oraz wynikające z nich regulacje i trendy powodują, iż elementem wysuwającym się na pierwszy plan w działalności przedsiębiorstwa jest konieczność budowania konkurencyjności klimatycznej firmy. Ma to ogromne znaczenie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu. Naszym celem podczas wydarzenia jest wymiana doświadczeń i dzielenie się wiedzą dotyczącą potrzeby obliczania śladu węglowego organizacji i produktów. Chcemy poruszać zagadnienia dotyczące kroków budowania strategii konkurencyjności klimatycznej. Będziemy prezentować wybrane narzędzia wspierające prowadzenie działań CSR w tym zakresie m.in. zaprezentujemy autorską platformę do zarządzania i integracji danych środowiskowych – ekostrateg.com, której elementem jest również rozwijane narzędzie do obliczania śladu węglowego organizacji oraz narzędzia do obliczenia wskaźników środowiskowo-klimatycznych niezbędnych do raportowania. Chcemy także podejmować dyskusje, dzielić się wiedzą i odpowiadać na nurtujące uczestników targów pytania w odniesieniu m.in. do trendów formalno-prawnych wynikających z Europejskiego Zielonego Ładu, a także zrównoważonego finansowania.
Zapraszamy do odwiedzenia stanowiska Atmoterm SA i rozmowy z naszymi przedstawicielami jeśli:
Europejski Zielony Ład, a także zrównoważone finansowanie oraz wynikające z nich regulacje i trendy powodują, iż elementem wysuwającym się na pierwszy plan w działalności przedsiębiorstwa jest konieczność budowania konkurencyjności klimatycznej firmy. Ma to ogromne znaczenie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu. Świadome podejście do przygotowania strategii konkurencyjności klimatycznej oznacza inwestowanie w zasoby ludzkie, w ochronę środowiska, relacje z otoczeniem firmy i informowanie o tych działaniach, co przyczynia się do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa i kształtowania warunków dla zrównoważonego rozwoju społecznego, ekonomicznego tym samym jest wszystkim z czym z definicji wiąże się CSR.
Pandemia koronawirusa oraz wojna na Ukrainie spowodowały, iż planowane działania Unii Europejskiej wprawdzie są częściowo modyfikowane, jednak wprowadzane zmiany w kierunkach działań wynikają z konieczności przyspieszania działań i wprowadzania jeszcze ambitniejszych rozwiązań niż pierwotnie zakładano.
Kontakt: