Francusko-Polska Izba Gospodarcza

Przejdź na stoisko »

Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) zrzesza ponad 450 firm z kapitałem polskim i francuskim. Izba reprezentuje francuskich przedsiębiorców, którzy poprzez inwestycje warte ponad 80 mld złotych, stworzyli do tej pory blisko ćwierć miliona bezpośrednich miejsc pracy w Polsce. Francuskie firmy to nie tylko kapitał, ale również sprawdzone rozwiązania z zakresu CSR wdrażane w wielu obszarach. Celem firm stowarzyszonych we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej jest długofalowy i odpowiedzialny rozwój, który wywiera trwały i pozytywny wpływ na otoczenie, w którym działamy i tym samym na całą polska gospodarkę. W trakcie Targów CSR, wspólnie z firmami stowarzyszonymi opowiemy o wartościach, które przekładają się na strategię i działania z zakresu CSR. Będzie można poznać obszary, w które angażują się firmy, w tym m.in.: ochrona środowiska, dbanie o bezpieczeństwo pracy, poszanowanie pracowników i różnorodność, etyka biznesu i relacje zewnętrzne, współpraca z lokalnymi społecznościami, czy wsparcie dla osób potrzebujących.

Planowane działania na stoisku

Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) zrzesza ponad 450 firm z kapitałem polskim i francuskim. Izba reprezentuje francuskich przedsiębiorców, którzy poprzez inwestycje warte ponad 80 mld złotych, stworzyli do tej pory blisko ćwierć miliona bezpośrednich miejsc pracy w Polsce. Francuskie firmy to nie tylko kapitał, ale również sprawdzone rozwiązania z zakresu CSR wdrażane w wielu obszarach. Celem firm stowarzyszonych we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej jest długofalowy i odpowiedzialny rozwój, który wywiera trwały i pozytywny wpływ na otoczenie, w którym działamy i tym samym na całą polska gospodarkę.

CCIFP, od wielu lat aktywnie włącza się w promowanie idei zrównoważonego rozwoju nie tylko wśród swoich członków, ale również uczestniczy w ogólnopolskich i międzynarodowych inicjatywach z tego zakresu. Tegoroczne Targi CSR będą już czwartą edycją, w której weźmiemy udział wraz z firmami stowarzyszonymi tworząc francuską przestrzeń. W ich trakcie zaprezentujemy wyniki badania CSR w Praktyce – Barometr CCIFP, które od kilku lat prowadzone jest wśród naszych członków. Pokazują one w jaki sposób przedsiębiorstwa rozumieją pojęcie CSR, w których obszarach są najbardziej aktywne, a także jakimi zasobami dysponują do realizacji działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Opowiemy również o naszych własnych inicjatywach, które wdrażamy wewnątrz naszej organizacji, takich jak program zero waste, czy regularne spotkania Komitetu CSR, który jest platformą inspiracji i wymiany doświadczeń dla osób zajmujących się tematami CSR w firmach. Wśród tegorocznych wystawców Targów znajdziecie liczne stoiska firm francuskich, na których dowiecie się o inicjatywach i projektach przez nie prowadzonych. Wspólną reprezentację Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej tworzyć będą firmy:

  • BSJP Brockhuis Jurczak Prusak Sroka Nilsson Sp. k.
  • Bureau Veritas
  • Crédit Agricole
  • Ceetrus Polska
  • Europejski Fundusz Leasingowy
  • Michelin Polska
  • Sanofi

Przedstawiciele firm opowiedzą o wartościach, które przekładają się na strategię i działania z zakresu CSR. Będzie można poznać obszary, w które angażują się firmy, w tym m.in.: ochrona środowiska, dbanie o bezpieczeństwo pracy, poszanowanie pracowników i różnorodność, etyka biznesu i relacje zewnętrzne, współpraca z lokalnymi społecznościami, czy wsparcie dla osób potrzebujących.

Zapraszamy do odwiedzania naszych wirtualnych stoisk i rozmowy w trakcie codziennych sesji networkingowych.

Planowane działania przy Gorącym Stoliku

Zapraszamy do rozmowy w trakcie codziennych sesji networkingowych. Będzie to doskonała okazja, by poznać naszą organizację, a także wymienić się doświadczeniami na temat działań prowadzonych w obszarze Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Będziemy do Waszej dyspozycji, by opowiedzieć o inicjatywach własnych, a także ułatwić nawiązanie relacji z francuskimi firmami w Polsce, opowiedzieć o ich doświadczeniach i planach rozwoju, a także przedstawić ich zaangażowanie w projekty z zakresu CSR.

Linki i multimedia